همشهری آنلاین: هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه دوشنبه 10 تیر ماه این هیات با صدور مجوز 8 و تغییر وضعیت 29 نشریه موافقت کرد.

انتخاب

به گزارش مهر، هیات نظارت بر مطبوعات، در جلسه 10 تیر ماه این هیات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار داد که طی آن 6 نشریه و 2 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. در این بین صدور مجوز تعداد 2 ماهنامه، 4 فصلنامه و 19 تغییر صاحب امتیازی و مدیرمسئولی و شماری از درخواست‌های تغییر وضعیت مطبوعات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

در این جلسه با انتشار ماهنامه‌های «آرموت» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سیدمجید حسینی‌زاد» و «صدای رسا» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محدثه باباعلی مقدم» موافقت شد.

هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار فصلنامه‌های «Iranian Journal of Healt Safty and Environment» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «احمد جنیدی جعفری»، «کاوشگر آزمایشگاه» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «بهرام باقرپور»، «کتاب و سنت» به صاحب امتیازی «دانشگاه قرآن و حدیث» و مدیرمسئولی «هادی صادقی» و «روان شناسی علم و فرهنگ» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمدحسین ایمانی خوشخو» را هم صادر کرد.

در این جلسه همچنین با فعالیت پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی «روش نیوز» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سعید عین‌الهی»، «انتخاب» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «مصطفی فقیهی» موافقت شد.

همچنین در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی نشریات «لبیک» به «مؤسسه فرهنگی هنری راه روشن»، «موفقیت» به «مؤسسه فرهنگی همه راز موفقیت»، «ساخت و ساز» به «شرکت گروه نشریات ساخت و ساز»، «سبحان» به «مؤسسه فرهنگی هنری دنیای اندیشه سبحان»، «مکث» به «مهدی معزی»، «نگاه کویر» به «احمدرضا حسنی»، «فضیلت» به «کریم خورسندی مژدهی»، «تنیس» به «فرشید نوروزخانی» و نیز با تغییر مدیرمسئولی نشریات «صنعت امروز» به «محمدسعید فریدونی»، «سلام بچه‌ها» به «علی کسماری‌بنائی»، «فقه مقارن» به «احمد مبلغی»، «تجارت امروز» به «محبوبه حسینی پور»، «تصویر سلامت» به «جعفر صادق‌تبریزی»، «فردای گیلان» به «علی پورحسن آستانه»، «راه سلامت. ایمنی. محیط زیست» به «حسین کاکوئی»، «هیدروژن و پیل سوختی» به «مسعود رضائی»، «طب آریا نوین» به «کاترین حقیقی»، «شهرنگار» به «علی اصغر قائمی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج» به «اسماعیل احمدی» موافقت شد.

در ادامه این جلسه تغییر وضعیت 10 نشریه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

کد خبر 221264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز