همشهری آنلاین: محمد اصفهانی از برپایی جدیدترین کنسرتش در روز سیزدهم تیرماه در برج میلاد و همچنین انتشار قریب‌الوقوع تازه‌ترین آلبومش سخن گفت.

محمد اصفهانی خواننده در گفتگو با مهر درباره کنسرتی که به زودی برگزار می‌کند، گفت: تازه‌ترین کنسرت من که برگزارکننده آن موسسه آوای هنر است، پنجشنبه 13 تیرماه طی دو نوبت در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به رهبری پویا نیک‌پور میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

اصفهانی ادامه داد: این کنسرت به نوعی آخرین کنسرت من قبل از انتشار تازه‌ترین آلبومم خواهد بود که به دلیل فضای متفاوتی که نسبت به کارهای قبلی‌ام دارم، نشانه نگرشی جدید در کارنامه کاری‌ام است و در آینده جزییات بیشتری از آن را اعلام خواهم کرد.

وی درباره کنسرت پیش‌رو هم گفت: در کنسرت جدید علاوه بر اجرای قطعات منتخب آلبوم‌های گذشته، قطعات جدیدی را نیز اجرا خواهم کرد که فکر می‌کنم به دلیل حال و هوای متفاوت قطعات و رویکرد جدیدی که در اجرای آنها داریم برای تماشاگران جذاب خواهد بود.

اصفهانی در پایان با اشاره به حضور کمرنگ خود در رسانه‌ها بیان کرد: ما برنامه‌های مختلفی برای حضور در عرصه موسیقی داریم که به زودی اعلام عمومی خواهیم کرد و اگر می‌بینید در این مدت حضور کمتری در رسانه ها داشتم به خاطر این است که علاقه دارم با دست پر و برنامه‌های قطعی شده با رسانه‌ها گفتگو کنم.

تازه‌ترین کنسرت محمد اصفهانی اسفند ماه سال گذشته در شهر یزد بود که با استقبال علاقه‌مندان موسیقی پاپ مواجه شد. "فاصله"، "حسرت"، "نون و دلقک"، "بی واژه"، "تنها ماندم"، "هفت سین"، "ماه غریبستان"، "برکت" از جمله آلبوم‌هایی است که از این خواننده تاکنون وارد بازار موسیقی شده است.

کد خبر 220960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز