همشهری آنلاین: مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال حداکثر تا ۳۰ تیرماه برای ارسال فهرست بازیکنان به AFC برای حضور در نیمه نهایی فرصت دارد.

محمدرضا کسرایی در گفت و گو با فارس، در مورد فرصت استقلال برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال تا 21 جولای برابر 30 تیرماه فرصت داده شده تا مدارک بازیکنان و فهرست جدید تیم‌شان را برای شرکت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنند. ثبت نام بازیکنان جدید استقلال هم دقیقا مثل ثبت نام بازیکنان در مرحله گروهی است. استقلال باید مدارک خود را از طریق روابط بین الملل فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال همچنین باید فرمی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و بازیکنان جدیدی را که به جای بازیکنان جدید گرفته است پر کند. به طور مثال به کنفدراسیون فوتبال آسیا بگوید که مثلا احمد جمشیدیان به جای عباس محمدرضایی به استقلال آمده است.

مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ در مورد تعلیق باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه چگونه امکان دارد استقلال تا 30 تیر رفع تعلیق شود، گفت: این مسئله به کمیته انضباطی مربوط می‌شود و من در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظری بکنم اما یکی از شرایط حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا این است که بازیکنان در لیگ داخلی کشورها نیز مشکلی برای بازی نداشته باشند. ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی توصیه اکید کرده اگر باشگاهی تا 21 جولای ثبت نام خود را انجام ندهد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود.

کد خبر 220553
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز