یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تناسب اندانم و کاهش وزن در عصر تکنولوژی، برای افرادی که تنها با کلید‌ها و دکمه‌های دستگاه‌های دیجیتال سر کار دارند، به یک مشکل عمده تبدیل شده است.

رژیم

یکی از مشکلات زندگی در دنیای پراز تکنولوژی و دیجیتالی، بی تحرکی وسکون افراد جامعه است. سکون با سرانجامی چون؛ چاقی، اضافه و... همه اینها تهدید جدی برای سلامت افراد در این دنیای جدید به خصوص جوانان و کودکان به شمار می‌رود.

حال برای این اضافه وزن‌های عصر تکنولوژی و دیجیتال، باید تدابیری از نوع دیجیتالی هم اندیشید!

 از آنجایی که افراد  برای کاهش وزن همیشه به یک انگیزه نیاز دارند و نیز یافتن این انگیزه گاهی بسیار سخت است. در نتیجه معمای حل کسب تناسب اندام و رفع چاقی همچنان لاینحل در میان تبلیغات دنیای دیجیتال باقی مانده است.

آیا می‌شود تنها با خوردن چند قرص به تناسب اندام مورد نظر دست یافت؟ آیا دستگاه دیجیتالی اختراع شده است که در عرض چند دقیقه شما را به یک فرد خوش‌اندام و ورزشکار تبدیل کند؟ تمامی اینها رویای انسان‌های پرخور و بی تحرک است که از چاقی و نافرمی هیکل خود شاکی هستند.

گرفتن رژیم های موقت کار ساز نیست...رژیم غذایی دائم به همراه ورزش مدام راه حل کار است که در این عصر دیجیتال کسی حوصله آن را ندارد. به همین خاطر راه‌های میان‌بر عجیب و غریبی را برای رسیدن به هدف که همانا تناسب اندام است، انتخاب می‌کنند.

راه‌های که ممکن است حتی به گوشتان هم نخورده باشد.برای مثال؛ بسیاری از هنرمندان برای رسیدن به این هدف در یک  اتاق پر از عنکبوت زندگی می‌کنند و یا یک سال در قفس شیرها می‌گذرانند و... هر چند، اغلب با موفقیت همراه است ولی آیا این موفقیت پایدارو دائم  است؟ تنها زمان آن را نشان خواهد داد.

در میان، راه‌کارها و روش‌های عجیب و غریب تناسب اندام، به روش آقای"ونگ جون" هنرمند چینی که  یک روش سالم و جالب است، نگاه کنید. این روش او خبرساز و در نتیجه باعث شهرت او شده است.

رژیم

شروع یک زندگی! ببخشید شروع یک رژیم بر روی ترازو

رژیم با زندگی روی ترازو

غذا خوردن بر روی ترازو

رژیم با زندگی روی ترازو

در حال حاضر اندام سمت چپ را دارد و می‌خواهد به هیکل سمت راست تبدیل شود

روش او به نوعی آنلاین یعنی "زندگی بر روی ترازو" است. او تصمیم گرفته تا زمانی که به وزن ایده آل نرسیده است از روی ترازو پایین نیاید! جالب است نه؟

ونگ می‌گوید: 7.5 کیلو اضافه وزن دارد و هدفش از انتخاب این نوع زندگی یعنی زندگی بر روی ترازو تنها رسیدن به وزنی ایده آل است. همچنین او قصد دارد با این روش، شرایط سالم بدنی را به افرادی که اضافه وزن دارند نشان دهد تا شاید آنان نیز انگیزه‌ای برای کاهش وزن پیدا کنند.

زندگی ونگ تا زمان رسیدن به وزن ایده‌آل قرار است به طور مستقیم از تلویزیون چین پخش شود. به این صورت همه مردم در جریان کاهش وزن او خواهند بود.

او در این مورد می‌گوید: چون هیچ انگیزه‌ای برای کاهش وزن پیدا نمی‌کردم به همین خاطر تصمیم گرفتم این روش را در مقابل چشم مردم انجام دهم تا هم انگیزه‌ای برای من باشد و هم به خاطر تماشای مردم مجبور به ادامه رژیم خود شده و آن را در نیمه راه رها نکنم.

این هنرمند چینی از رژیم‌های غذایی مخصوص در این مدت استفاده خواهد کرد و پزشک‌های متخصص همیشه در اتاق او حاضر خواهند بود تا در موارد اضطراری بتوانند کمک‌های لازم را به برسانند. او تا به حال توانسته است سه کیلو از وزن خود را کم کند!

جل‌الخالق به حق چیزهای ندیده و نشنیده!

http://www.chinahush.com

کد خبر 219982
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز