همشهری آنلاین: با اعلام نتیجه قطعی آرای ریاست جمهوری یازدهم، جمع کثیری از مردم به خصوص جوانان با حضور در خیابان‌ها و معابر پایتخت به ویژه در محدوده خیابان ولی‌عصر(عج) به شادمانی پرداختند.

rouhani-vic

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مناطقی چون خیابان‌های کریمخان، جمهوری، ولیعصر(عج)، فاطمی، میدان فلسطین، بلوار کشاورز و خیابان انقلاب در مسیر شرق به غرب تهران شاهد بیشترین حضور مردم بود.

مشاهدات خبرنگاران ایسنا از سطح شهر تهران حاکیست نیروی انتظامی با کمال همکاری با مردم در تلاش برای حفظ نظم شهر و تسهیل آمد و شد خودروها بوده است. مردم نیز در واکنش به همکاری نیروهای انتظامی به سردادن شعارهایی همچون نیروی انتظامی تشکر تشکر، پرداختند.

همچنین در بین برخی از گروه‌های مختلف حاضر در خیابان‌ها شعارهایی در حمایت از دکتر حسن روحانی، سیدمحمد خاتمی، حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی و محمدرضا عارف شنیده می‌شد.

هم‌چنین برخی از مردم عکس‌هایی از حسن روحانی، روبان‌های بنفش و پوسترهایی از خاتمی،‌ هاشمی و روحانی در کنار یکدیگر در دست داشتند.

عده‌ای کلاه‌هایی به شکل کلید که روی آن دولت تدبیر و امید نوشته بود را در بین مردمی که سوت و کف‌های ممتد می‌زدند پخش می‌کردند و پیروزی رییس‌جمهور منتخب با 18 میلیون رای را تبریک می‌گفتند.

برخی از خبرنگاران رسانه‌های خارجی این شادی را گزارش و با مردم گفت‌وگو می‌کردند. مردمی هم که سوار بر وسایل نقلیه بودند، با بوق‌های ممتد در شادی دیگران سهیم می‌شدند

کد خبر 219006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز