همشهری‌آنلاین: سایت قالیباف نوشت: خروش مردم تهران در حمایت از مدیریت جهادی؛ هواداران محمد باقر قالیباف در سراسر کشور در میدان‌های اصلی شهر دور هم جمع شذند تا حمایت خود را از نامزد اصلح این انتخابات اعلام کنند. در تهران نیز هزاران هوادار محمدباقر قالیباف خودشان را به میدان فلسطین رساندند. قالیباف در این اجتماع پرشور به سخنرانی پرداخت.

محمد باقر قالیباف

محمدباقر قالیباف 22 خرداد ماه در اجتماع پرشور ده‌ها هزار نفر از هواداران خود در میدان فلسطین به سخنرانی پرداخت.

قالیباف در آغاز سخنان خود گفت: خدمت شما مردم با محبت، صبور، شهیدپرور و ولایتمدار تهران عرض خیرمقدم و تشکر دارم و همچنین به همه خانواده شهدا، ایثارگران، همسنگران و همکارانم و به همه شما مردم بامحبت و با گذشت در این شهر عرض تقدیر و خیرمقدم دارم. در یک کلام سلام به تهران و تهرانی و سلام بر ایران اسلامی. همچنین به همه هموطنان عزیزم در سراسر کشور که الان به طور مستقیم این برنامه را می‌بینند و می‌شنوند عرض ادب و احترام دارم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت توأم با شادابی و نشاط می‌کنم.

با همه مردم ایران صحبت کردم

قالیباف در جمع تهرانی‌ها گفت: مردم عزیز! شما از همه بهتر می‌دانید که حرف زدن برای من بسیار سخت است، مخصوصا برای کسانی که مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند. طبیعتا باید با کارمان با مردم عزیز سخن بگوییم، نه با زبانمان. در این مدت هشت سال که توفیق خدمت در شهر تهران و برای شما مردم نجیب، شریف و بامحبت را داشتم، هر چه در توانم بود به کار بردم تا با کارم با شما سخن بگویم.

وی گفت: در مدت 20 روزی که شرایط برای محقق کردن حماسه سیاسی اقتضا می‌کرد که سفرهای زیادی داشته باشم و با مردم سخن بگویم از آب‌های گرم و نیلگون خلیج فارس تا منطقه کویری و با محبت در مرکز ایران و تا منطقه مازندران، البرز، سبلان، با اقشار مختلف مردم از ترک و بلوچ و لر و عرب و ترکمن و فارس و عشایر و همه ایرانیان سخن گفتم. وقتی با آنها سخن می‌گفتم و صحبت می‌کردم، حرف‌هایی از آنها شنیدم، محبت‌هایی از آنها دیدیم و گله‌مندی‌هایی را هم از آنها شنیدم، اما وقتی به مردم نگاه می‌کردم برق امید را در چشم یکایک مردم این سرزمین دیدم. وقتی برق این نگاه را در چشم مردم دیدم مصمم‌تر شدم؛ و با امید بیشتری متعهد شدم، چراکه مردم من را لایق و محرم دانستند و درددل کردند. درددل‌هایی که بعضا تحمل شنیدن آنها برای هر انسان منصفی بسیار سخت بود.

خداحافظی با دروغ و ریا در کشور

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این سفرها باعث شد امیدوارتر و با عزمی محکم‌تر از گذشته در راه خدمت به مردم عزیز گام بردارم. مردمی که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا و دفاع از ولایت از جان، مال، فرزندان و همه چیز خود گذشتند و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند. این بار سنگینی بر دوش هر انسان منصفی است که بخواهد به این مردم خدمت کند.

وی افزود: روز جمعه در یک نقطه عطف بزرگ قرار داریم و ملت فهیم و فکور ما برای یک حماسه سیاسی آماده می‌شوند. باید به حول و قوه الهی به گونه‌ای عمل کنیم که خواست مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. ملت عزیز ما در روز 24 خرداد تلاش خواهند کرد مسیری را که تا امروز در دست اجرا بوده و آن را پیموده‌ایم کنار بزنند. مردم باید نشان دهند آینده ما با گذشته و وضع موجود به طور کامل متفاوت خواهد بود.

قالیباف تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم در روز 24خرداد سیاست‌بازان تکراری و ناکارآمد چوب حراج را به عزت و شرف ایران بزنند. نباید اجازه دهیم سوءتدبیر و ضعف در مدیریت کشور فرصت‌ها را از ملت و جوانان ما بگیرد. ملت ما اشراف‌سالاری، سرمایه‌داری و همچنین شعارهای بی‌عمل، انقلابی‌نمایی و شعارزدگی را دیده ‌اند و انشاالله در 24 خرداد به وعده‌های بی‌عمل، شعارزدگی، اشراف سالاری و تحجر پایان می‌دهند. 24 خرداد روز خداحافظی با بداخلاقی‌ها، اختلاف‌ها، کینه‌ورزی‌ها و دروغ و ریا در کشور است.

اول باید حقوق مردم را بدهیم

وی خطاب به مردم تهران گفت: این ملت عزیز در روز 24 خرداد نشان خواهد داد که همان ملت دهه اول انقلاب و پایبند به آرمان‌های امام و شهدا و سرباز ولایت هستند و هر شرایط سختی را تحمل می‌کنند. روز 24 خرداد روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلاب و فرهنگ خدمت به مردم است. روز آغاز کاری است که تدابیر بر زمین مانده مقام معظم رهبری را محقق کند و دغدغه‌های مردم عزیز ما در سراسر کشور که کسی صدای آنها را نشنیده است برطرف کند. 24 خرداد روز آغاز کار سنگین در کشور برای خدمت به مردم مظلوم و شهید پرور است. امیدوارم ملت عزیز در 24خرداد با حمایه خود و تبعیت از مقام معظم رهبری به وضعیت فعلی پایان دهند.

قالیباف ادامه داد: انشاالله 24خرداد روز محترم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم با کار در مکتب اهل‌بیت(ع) است. افتخار ما این است که شیعه و پیرو امیرالمومنین(ع) هستیم و از ایشان اینگونه آموخته‌ایم که در مجموعه دولت‌ها و حکومت‌ها باید اول حقوق مردم را بدهیم سپس حق حاکمیت را مطالبه کنیم.

فقر و رنج و نابسامانی‌ها را برطرف می‌کنیم

قالیباف خطاب به جمعیت کثیر مردم تهران گفت: انشاالله 24خرداد روزی باشد که در کشورمان همه در برابر قانون مساوی و برابر باشند. هیچ فرقی بین اقوام و گروه‌ها وجود ندارد و همه باید در سایه ولایت، نظام اسلامی و در چارچوب قانون، با همدلی، اجرای قانون اساسی و استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد پیش روند. به این ترتیب دست به دست هم می‌دهیم و فقر و رنج و نابسامانی‌ها را برطرف خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در ماه شعبان و در ایام ولایت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) قرار داریم. در این ماه شعبان عزیز قول می‌دهیم که در هر شرایطی برادری و گذشت و محبت را در کشور حفظ کنیم و با تجربه پیشکسوتان و کمک جوانان، به تغییر وضع فعلی بپردازیم.

قالیباف گفت: حماسه سیاسی را شما ملت عزیز رقم خواهید زد و اگر خیر بنده و توفیق الهی در این بود و خدا قلب‌های شما مردم را به این سمت جهت داد که در دولت آینده حضور داشته باشم، با همراهی شما مردم عزیز قول می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم راه امام و شهدا و خدمت به مردم را در سایه تدابیر مقام معظم رهبری پیش ببریم و برای همه شما آرزوی موفقیت، خیر و شادابی دارم. لبیک یا حسین.

کد خبر 218568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز