همشهری آنلاین: محسن رضایی با تاکید بر اینکه تا آخر در صحنه انتخابات خواهد ماند گفت: حضورم از اول جدی بوده و الان هم جدی است و با کسی ائتلاف نکردم. البته نه اینکه آقایان را قبول نداشتم بلکه از ائتلاف 1+77 میلیون صحبت کردم.

مهمترین اظهارات محسن رضایی به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • هر چند بسیار سخت گذشت و حرف‌های زیادی زدند اما زمانی که من از سپاه بیرون آمدم یک ماشین هم با خودم نیاوردم و در مسیر قانون عمل کردم. اما متاسفانه برخورد بدی صورت گرفت. در دوران اصلاحات وقتی یکی از دوستان ما به صحنه آمد گفتند چکمه‌پوش‌ها آمدند و یا در دوره عدالت به شکل دیگری به میراث دفاع مقدس حملاتی صورت گرفت.
  • امروز هر نوع کشمکشی وقت ملت را می‌گیرد. زمان مهمترین سرمایه ماست که با توجه به تحریم‌ها و عقب‌ماندگی‌ها نباید حتی یک ثانیه را از دست بدهیم.
  • چه اشکالی دارد یک دولت اصولگرا، چند اصلاح طلب را هم در خود داشته باشد و یا بالعکس. معیار تشکیل دولت بنده کارآمدی افراد و اعتقاد به رهبر انقلاب است. از نظر من اگر چند نفر نیروی ارزشی اصلاح طلب نیز در کابینه باشند، هیچ اشکالی ندارد.
  • آقای حدادعادل فردی فرهنگی و اخلاقی است و هواداران و برنامه‌هایی دارد و حالا نباید بگوییم چون کنار کشیده است از آن استفاده نکنیم. ایشان یک پتانسیل است و می‌توانیم از او استفاده کنیم. آقای عارف نیز فردی نجیب و باسواد و یک اصلاح طلب ارزشی است. چرا از وجودش استفاده نشود؟ حتما از ایده‌ها و برنامه‌های خوب آقای عارف نیز استفاده خواهیم کرد. ما می‌خواهیم مدل جدید اداره کشور را پایه‌ریزی کنیم تا به درگیری‌ها پایان دهیم.
  • سه امتحان در محضر ملت و رهبری پس داده‌ام. امتحان اول دوران انقلاب و از سال 50 تا 59 بود که در آن زمان دستگیر و 6 ماه در زندان ساواک بودم. دومین امتحان ما امنیت بود. سومین امتحان ما جنگ بود و اکنون در راه چهارمین امتحان هستیم که امتحان اقتصاد است.
  • مطمئن باشید که بوش آماده حمله به ایران بود اما آمادگی نیروهای مسلح و افکار عمومی دنیا جلوی وی را گرفت. باید به دیپلماسی نخبگان توجه کرد. دانشمندان، ‌نخبگان و مراجعی داریم که می‌توانند بر روی دنیا اثر بگذارند.
  • شانس موفقیت خود را بسیار بالا می‌دانم. قطعا در این 3-4 روز خبرهای خوشی خواهید شنید.

 

کد خبر 218495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز