همشهری آنلاین: رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اشاره به برخی مدیریت‌های نادرست در طول سال‌های گذشته اظهار کرد: مدیریت یک امانت است و مدیران کشور باید امانت‌دار باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین مظفر با اشاره به روزهای آغازین انقلاب اسلامی یادآور شد: در دورانی که اوج دین‌گریزی در جهان موج می‌زد، انقلاب اسلامی توانست فرهنگ و تمدن نوینی را در جهان به نمایش بگذارد که موجب ایجاد شور و نشاط در بین تمام حق‌گرایان جهان شد و به همت مردم غیور کشورمان پایه‌های نظام مستحکم شده و امروز ایران مانند نقطه‌ای درخشان در بین کشورهای دنیا می‌درخشد.

وی افزود: تمام مسئولان کشور مشکلات موجود را قبول دارند و همه در تلاش هستند که وضعیت را بهبود بخشند اما با وجود این مشکلات باز هم باید قدر کشور و نظام اسلامی را بدانیم، چراکه تمام جهان امروز نظاره‌گر رویدادهای مهم در کشورمان هستند. دشمنی ابرقدرت‌ها با کشورمان نیز نشانه رشد و قدرت ایران و ضعف و ناتوانی دشمنان در برابر ملت عظیم کشورمان است.

مظفر با اشاره به ادعای دشمنان درباره ساخت بمب هسته‌ای توسط ایران تصریح کرد: از لحاظ شرعی ساخت بمب‌ها و جنگ افزارهای هسته‌ای گناه و ممنوع است و کشور ما نیازی به این تسلیحات ندارد. بمب هسته‌ای ما مردم عظیم کشورمان هستند که با حضور گرم خود در صحنه‌های حساس نظام، نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه می‌کنند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به ویژگی‌های لازم برای رئیس‌جمهور آینده گفت: رئیس‌جمهور آینده باید قانون‌مدار و با برنامه باشد. کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد. در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، کشورمان دچار آسیب‌های زیادی شد و مسائل اصلی کشور در حاشیه امور قرار گرفت که علت اصلی این مشکلات به فراموشی سپردن قانون بود.

وی با تاکید بر گسترش کشاورزی و تاثیرات آن بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: قبول داریم که در بحث کشاورزی نیز دارای مشکلاتی هستیم. اگر توسعه ما بر پایه کشاورزی بود، امروز شاهد برخی از مشکلات موجود در کشورمان نبودیم.

مظفر در پاسخ به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتخاب شخصی خاص توسط مقام معظم رهبری برای پست ریاست جمهوری تصریح کرد: رهبر انقلاب هرگز کسی را به این عنوان معرفی نکردند. باید مراقب برخی از حرف‌ها باشیم. نباید فضای کشور را با دروغ خراب کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف انتخاب فرد اصلح را امری فردی و شخصی دانست و افزود: انتخاب فرد اصلح کار ساده‌ای است. سوابق مدیریتی و توانمندی‌های تمام افراد مشخص است. سوابق مدیریتی آقای قالیباف در شهرداری نشان می‌دهد که ایشان توان مدیریت کشور را داراست و مصداق این امر خدمات او در شهرداری تهران و نیروی انتظامی است. قالیباف به نیروی انتظامی هویت بخشید. شهرداری نیز نمونه‌ای برای مدیریت کشور است زیرا تمام امور کشور در مقیاسی کوچکتر در آن جریان دارد. ما علاوه بر بحث اخلاقیات، نیازمند رئیس‌جمهوری توانمند و قدرتمند هستیم. یک مدیر عملیاتی که دکتر قالیباف مصداق خوبی برای این امر به شمار می‌رود.

مظفر، قالیباف را مدیری ارزشی، عملگرا و ولایی توصیف کرد و تصریح کرد: برخی می‌گویند که قالیباف تکنوکرات است ولی این حرف کاملا نادرست است. وی یک فرد انقلابی و ارزشی است که با امور علمی و مدیریت نوین جهانی نیز آشنایی کامل دارد. قالیباف یک فرد فراجناحی و فراحزبی است. هدف وی تشکیل کابینه‌ای متشکل از نخبگان و متخصصان در گرایش‌های مختلف است. قالیباف دارای روحیه تعامل است و از نظر ارزشی از بقیه کاندیدا چیزی کم ندارد.

کد خبر 218456
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز