همشهری آنلاین: محمدباقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پیامی خطاب به همه فوتبالدوستان و بازیکنان مربیان تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد که رقابت حساس و سرنوشت‌ساز امروز، نمایش همدلی و انسجام ایرانیان برای حضوری افتخار آفرین در رویدادهای بزرگ جهانی باشد.

مهر نوشت: در این پیام آمده است: بنده امیدوارم که در آستانه اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) فرزندان ایران زمین با حمیت و غیرت همیشگی خود افتخار دیگری برای این مرز و بوم بیافرینند.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: ان شاالله این بازی فوتبال در یک نقطه پراز حساسیت و جذابیت، نمایش همدلی و انسجام ملت ایران خواهد بود. نمایشی جذاب‌تر، پرشکوه‌تر از خود فوتبال.

در بخش پایانی این پیام نیز چنین آمده است: امشب امید دارم که این روح واحد در ورزشگاه بزرگ پایتخت شکل بگیرد که اگر چنین شد شما - تماشاگران و ورزشکاران - پیروز رقابت اید. رقابتی اصیل و ارزشمند برای حضور در عرصه‌های بزرگ تر جهانی.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 بریل ساعت 20 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 218361
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز