همشهری آنلاین: محسن رضایی با بیان اینکه آمده‌ام سیاه‌نمایی‌ها را به سفیدی تبدیل کنم گفت: به پشتوانه 20 سال مطالعه اقتصادی، برنامه مدونی برای عبور از بحران اقتصادی موجود ارائه می‌دهم.

ایسنا نوشت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری 20 خرداد ماه در جمع مردم گلشهر کرج گفت: دیگر وقت آن گذشته که برای حل مشکلات و بحران‌های کشور از طریق آزمون و خطا عمل کنیم.

وی با بیان اینکه "با توجه به مشکلات اقتصادی کشور دیگر وقت آن رسیده که مردم حل مشکلاتشان را در عرصه معیشت و اقتصاد به طور عملی و خارج از وعده و وعیدها حس کنند"، خاطرنشان کرد: به پشتوانه مطالعه 20 ساله بر اقتصاد، با برنامه‌ای مدون مشکلات و بحران‌های اقتصادی کشور را ظرف مدت کوتاهی رفع خواهم کرد.

محسن رضایی ادامه داد: مهمترین راه برای عبور از بحران اقتصادی کشور تثبیت پول ملی است که بدون شک با برنامه ریزی های دقیق و استفاده از راه کارهای واقعی به سرعت انجام خواهد گرفت.

این نامزد ریاست جمهوری یادآور شد: در این شرایط حساس برخی از افراد با ایجاد سیاه‌نمایی و خام کردن مردم قصد ضربه به نظام و افراد دلسوز نظام را دارند اما این دو روش دیگر کارامد نیست و مردود شده است. من در این شرایط آمده‌ام تا وضعیت موجود را بهبود ببخشم و سیاه‌نمایی‌ها را به سفیدی تبدیل کنم.

وی با بیان اینکه "کسانی که می‌خواهند مردم را خام کنند و آنان را از مسیر اصلیشان منحرف سازند باید دست از اعمالشان بردارند و به راه راست برگردند"، افزود: انقلاب اسلامی، نصف راه را با قدرت طی کرده و باید در ادامه مسیر با برنامه‌ریزی دقیق حرکت کند. با تبعیت از رهبری و اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان می‌توان مشکلات کشور را حل کرد و تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

رضایی اضافه کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید از دعواهای سیاسی فاصله بگیرند و با تمام توان خود زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند. بدون شک این مردم هستند که بیشترین آسیب را از اختلافات موجود بین مسئولان می‌خورند؛ بنابراین باید وحدت و همدلی مسئولان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه "نامزدهای ریاست جمهوری در مناطرات باید به جای دعواهای سیاسی راه حل و برنامه‌های خود را برای حل مشکلات اقتصادی، رفع بیکاری و تورم ارئه دهند نه اینکه آن را تبدیل به میدان جنگ بر سر مسایل حزبی و شخصی کنند"، ادامه داد: اگر رای بیاورم و منتخب ملت ایران شوم بدون شک در ظرف مدت کوتاهی با برنامه های مشخص شده ای به وضعیت اشتغال را بهبود می‌بخشم.

دیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر لزوم حمایت بخش صنایع، پرداخت یارانه سبز به بخش کشاورزی و تولید و تامین جهیزیه زوج‌های جوان به عنوان بخشی از برنامه‌های راهبردی خود گفت: اگر رای بیاورم و منتخب مردم شود یکبار دیگر خدمتگزاری خود را به نظام و مردم را اثبات خواهم کرد و صادقانه در راه توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنم.

کد خبر 218325
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز