همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف گفت: پیشتازی قالیباف در نظر سنجی‌ها و اعتماد ملت به رزمنده دیروز ثابت کرد که تخریب و برچسب زدن به رقیب دیگر جواب نمی‌دهد.

تسنیم نوشت: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در واکنش به تخریب‌های اخیر علیه این کاندیدا، گفت: هم مردم و هم جریان‌های مختلف سیاسی کارنامه درخشان قالیباف را از دوران دفاع مقدس تا دوره اخیر مدیریت پایتخت باور دارند.

وی افزود: جدای از این سوابق روشن، این روزها در مورد شخصیت قالیباف با دو واقعیت روبرو هستیم. اول اینکه همه جریانهای سیاسی داخل کشور، سلیقه‌های مختلف فکری، صنوف، نخبگان، اهل فرهنگ و هنر، متخصصان و عموم مردم به کارنامه ایشان در وفادرای به نظام و انقلاب و همچنین عملکرد مدیریتی نمره بالا می‌دهند. تا آنجا که حتی مخالفین داخلی و خارجی وی بارها بر اینکه در مدیریت قوی او تردید ندارند، صحه گذاشته‌اند.

به گفته اسماعیلی "دومین نکته این است که پنج جریان شامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه، اپوزیسیون خارج نشین، طیفی از متحجرین سیاسی در داخل، جریان موسوم به انحرافی و نهایتا اندیشه‌های واپس‌گرا در تخریب شخصیت این چهره موفق و مردمی همراستا شده‌اند. این همراهی برای تخریب یک کاندیدا ضمن اینکه در تاریخ سیاسی بعد از انقلاب اسلامی کم سابقه است، سوال برانگیز هم هست".

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف با تاکید بر آگاهی مردم، ادامه داد: تخریب رسانه‌های بیگانه بدین جهت است که می‌دانند قالیباف بیشتر و موثرتر از هر کسی بر اصول انقلاب و حقوق مردم ایستادگی می‌کند. چرا که مقاومت او از یکسو با عقلانیت و هوشمندی و از سوی دیگر با کار و اقدام متقابل همراه خواهد بود.

وی در تشریح گروه دوم گفت: ضد انقلاب خارج نشین هم بدلیل اینکه قالیباف عصاره‌ای از فرهنگ والای دفاع مقدس است، بیم آن دارند که او توانمندی این فرهنگ را دوباره به صحنه بیاورد و با تحقق ایران سربلند آرزوهای آنان را نقش بر آب کند.

اسماعیلی با بیان اینکه متحجرین سیاسی که خود محصول جریان موسوم به انحرافی هستند، به دو دلیل طی سالهای اخیر بصورت پیوسته شخصیت وی را با دروغ‌پردازی و تهمت تخریب کرده‌اند، اظهار داشت: یکی اینکه کارامدی قالیباف باعث شده تا ضعف و ناتوانی آنها در مدیریت امور کشور برای مردم آشکار شود؛ و دوم اینکه می‌دانند قالیباف چنانچه رئیس‌جمهور شود امور مردم را به بی‌خردان، بی‌تقوایان و بی ‌لیاقت‌ها نخواهد سپرد.

سخنگوی ستاد قالیباف، آگاهی عمومی و بویژه بصیرت جوانان عزیز را باعث قرار گرفتن این گروه‌ها در ضعیف‌ترین موقعیت حیات خود دانست و تصریح کرد: نکته شیرین ماجرا این است که این طیفِ تندرو و بی ‌اخلاق خودشان را با شهدای عزیزی چون رجایی، مطهری و بهشتی مقایسه می‌کنند. پیشتازی قالیباف در تمام نظر سنجی‌ها و اعتماد ملت به سرباز فداکار دیروز و مدیر شایسته امروز ثابت کرد که تخریب دیگر جواب نمی‌دهد.

اسماعیلی در خصوص گروه پنجم نیز توضیح داد: گروهی هم هستند که اگر چه شعار عقلانیت و اخلاق می‌دهند و اگر چه در شعارهای انتخاباتی خود روش جاری برخی مدیران کشور در تخریب و حرمت‌شکنی دیگران را تخطئه می‌کنند؛ اما ظاهرا در عمل روش آنان در تخریب شخصیت قالیباف را برای رای آوری مفید‌تر می‌دانند!

وی گفت: برخی مدعیان که امروز از لزوم اخلاق و اعتدال سخن می‌گویند، طی نزدیک به دو دهه و بویژه در دوران اصلاحات به موج تخریب بزرگان کشور رضایت دادند و سکوت کردند. مردم می‌دانند که هم رضایت آن روز و هم تخریب قالیباف در این روزها معطوف به تصاحب قدرت است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: این تخریب‌ها شخصیت قالیباف را نشانه گرفته و نه عملکرد وی را. این مهمترین دلیل برای این است که نام چنین اقداماتی نقد یا رقابت نیست. بلکه تخریب شخصیت کار کسانی است که در میدان عمل کارنامه‌ای برای ارائه به ملت ندارند.

کد خبر 218132
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز