همشهری آنلاین: ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر و طنز پرداز کشورمان که برای دومین بار دچار سکته قلبی شده بود، امروز از بیمارستان کسری مرخص و تمام هزینه‌های بیمارستان این شاعر به دستور وزیر ارشاد تسویه شد.

به گزارش فارس، ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر و طنزپرداز کشورمان که برای دومین بار دچار سکته قلبی شده بود، امروز از بیمارستان کسری مرخص شد.

محمد زرویی نصر آباد برادر این شاعر و طنز پرداز در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: برادرم برای دومین بار در روز دوازدهم خرداد دچار سکته خفیفی شده بود که مجددا باعث بستری شدن وی در بیمارستان شده بود اما خوشبختانه امروز مرخص شد.

وی همچنین خبر از پرداخت همه هزینه‌های بیمارستان توسط وزارت ارشاد داد و اظهار داشت: هزینه دوره اول بستری شدن برادرم را که چیزی حدود 30 میلیون تومان شده بود، حوزه هنری و هزینه این دوره بیمارستان را وزارت ارشاد تمام و کمال پرداخت کرد.

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقیما دستور پرداخت هزینه‌های بیمارستان زرویی نصر آباد را داده بود و این کار با پیگیری دفتر شعر و ادب وزارت ارشاد توسط صندوق حمایت از نویسندگان،روزنامه نگاران و هنرمندان انجام شد.

قادر طراوت پور رئیس دفتر شعر و ادب در همین باره به خبرنگار فارس گفت: دکتر سیدمحمدحسینی بعد از دستورات ویژه‌ای که برای رسیدگی به حال زرویی نصرآباد داد، گفت تلاش می‌کنیم شاعران بیمار غیر از رنج بیماری، متحمل هزینه‌های درمان نشوند.

کد خبر 217833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز