چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: شرکت ملی نفت ایران در سال گذشته 12 هزار و 500 میلیارد ریال قرارداد برای ساخت تجهیزات مورد استفاده صنعت نفت با سازندگان داخلی منعقد کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و ساخت کالای نفت تهران در جلسه تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز گفت: میزان خرید داخلی در سال 85 در مقایسه با سال پیش از آن 550 درصد افزایش نشان می‌دهد.

علی کیوان‌آرا افزود: این کالاها شامل انواع تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و قرارداد ساخت آنها در چارچوب حمایت از صنایع داخلی بسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ما حمایت از صنایع داخلی و توسعه آن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و وزارت نفت از صنایعی که نیازهای این صنعت را برطرف کنند، پشتیبانی می کند.

کیوان‌آرا گفت: تامین کالا و تجهیزات مهم ترین بخش پروژه‌های نفت و گاز است و شتاب بخشی به آن نقش مهمی در تکمیل این پروژه‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و ساخت کالای نفت تهران افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، بزرگ ترین اولویت کالای نفت تهران است و فعالیت‌ها نیز در زمینه تامین نیازهای این شرکت و خدمت‌رسانی به آن است.

مهندس سیف‌الله خواجویان، مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گفت: این شرکت بزرگ ترین مشتری شرکت کالای نفت تهران محسوب می شود و ارتباط، انسجام و هماهنگی میان دو شرکت از ضرورت‌هاست.

در این نشست که مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت حضور داشتند، در باره مشکلات تهیه، سرعت و راهکار‌های بهبود روش‌های تامین کالا بحث و گفت و گو شد.

کد خبر 21641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز