همشهری‌ آنلاین: پژمان منتظری رسما اعلام کرد که فصل آتی در استقلال نخواهد بود و به قطر می‌رود. آبی‌ها برای جایگزینی او به دنبال عقیلی هستند و قلع‌نویی نیز به آمریکا سفر کرد.

پژمان منتظری

فارس نوشت: با وجودی که جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا ( سه‌شنبه 7 خرداد) برگزار می‌شود اما مسئولان باشگاه طبق فهرستی که قلعه‌نویی به آنها ارائه کرده در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر خود هستند.

از سویی صبح امروز پژمان منتظری مدافع تیم استقلال در تماس با مسئولان این باشگاه جدایی خود از جمع آبی پوشان را اعلام کرد. منتظری در این تماس ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرد که در حال حاضر مشغول مذاکره با 4 تیم قطری است و جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی است.

مدافع فصل گذشته تیم استقلال اعلام کرد با توجه به فصل نقل و انتقالات در ایران بهتر است مسئولان این باشگاه به فکر جایگزین وی باشند. وی با این حرکت خود دست استقلالی ها را برای جذب یک مدافع باز کرد.

همچنین به محض تماس منتظری با مسئولان استقلال و امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم خواستار جذب هادی عقیلی شد.هادی عقیلی که فصل گذشته در تیم القطر بازی می کرد صبح امروز به ایران آمده است و طی روزهای آینده با استقلالی‌ها وارد مذاکره خواهد شد.

این اتفاقات در شرایطی رخ ‌می‌دهد که امیر قلع‌نویی برای سفری ده روزه به آمریکا رفت.

کد خبر 216204
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز