دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مربی جدید پرسپولیس می گوید تلاش خود را برای ماندن علی کریمی در پرسپولیس انجام می‌دهد.

کریم باقری

کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب خود به عنوان دستیار دایی در پرسپولیس، اظهار کرد: من به پیشنهاد دایی برای حضور در پرسپولیس پاسخ مثبت دادم و دوست دارم که به این تیم کمک کنم اما باید ببینیم که شرایط چطور پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در پرسپولیس هواداران همیشه جام می‌خواهند و دوست دارند که تیمشان بازی‌های زیبایی را انجام دهد و فکر می کنم که این موضوع حق طبیعی آنهاست. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که پرسپولیس ناکامی‌های یکی، دو فصل گذشته را جبران کند.

باقری درباره این موضوع که پیش از این عنوان می‌کرد مدرک مربیگری ندارد و نمی‌تواند روی نیمکت تیمی بنشیند، گفت: الان هم می‌گویم که نه کارت و نه مدرک مربیگری دارم. فکر می‌کنم دایی یکی، دو روز دیگر به ایران باز می‌گردد و درباره همه مسائل با هم صحبت می‌کنیم. من هدفم کمک به پرسپولیس است و خوشحالم که می‌توانم یک بار دیگر در کنار تیم باشم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره ماندن علی کریمی در این تیم هم گفت: کریمی جزو افتخارات ماست و همه دوست دارند که در پرسپولیس بماند. به نوبه خودم تلاش می‌کنم او فصل بعد هم برای پرسپولیس بازی کند.

کریم باقری همچنین درباره بازی تیم ملی برابر قطر ، گفت: دیدار حساسی داریم و همه منتظرند که تیم ملی این تیم را ببرد و وضعیت خود را در گروه بهتر کند. ما هم به تمرین تیم ملی رفتیم و وظیفه داشتیم که از بازیکنان حمایت کنیم. امیدوارم که تیم ملی در سه بازی آینده نتایج خوبی بگیرد.

کد خبر 216186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز