همشهری آنلاین: جامعه جغرافی‌دانان ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کنند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

قالیباف

«ما برای آن که ایران خانه خوبان شود؛ خون دل‌ها خورده‌ایم»

جامعه جغرافیدانان ایران به عنوان نهادی برآمده از بطن ملت شریف ایران که متشکل از اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان علوم جغرافیایی است بدین وسیله از هموطنان غیور و انقلابی دعوت به عمل می آورد با حضور حماسی خویش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و معنا بخشی پیام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را فراهم آورد.

عمیقا معتقدیم، ملت شریف و همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خویش در جشن بالندگی 24 خرداد علاوه بر تحقق حماسه سیاسی، با انتخاب هوشیارانه خود و با عنایت بر مولفه هایی چون ولایت مداری، مدیریت جهادی، کارآمدی و تخصص، درک توانمندی های محیطی ایران و واقعیت های جهانی می تواند زمینه حماسه اقتصادی و خروج از وضعیت کنونی و ورود به دوره ثبات، امید، آرامش و همدلی را آن چنان که در خور ملت ایران است؛ فراهم سازد.

بی تردید، ایران اسلامی دارای قابلیت ها و ظرفیت های انسانی و طبیعی شایانی است. با این وجود، تاریخ معاصر ایران اثبات کرده است فقدان شناخت صحیح این قابلیت ها و ضعف مدیریت و کنترل این منابع، موجب عدم پیشرفت بوده است.

ملت شریف ایران، ما به عنوان جغرافیدانان حرفه ای برحسب رشته تحصیلی، پژوهش ها، تجارب و نگاه جامع خود براین باوریم که شناخت و مدیریت این ظرفیت های عظیم و بهره گیری از این منابع تنها از چنین فردی برمی آید که دارای شخصیتی استوار و سابقه ای ستودنی در مدیریت کلان است. بی شک چنین فردی با لطف الهی، اتکا به مردم و تعامل با صاحب نظران و متخصصین توان دمیدن روح امید، خوشبینی به آینده و باورسازی اقتصاد داخلی و ترمیم سیاست خارجی و تقویت بخش خدماتی- رفاهی را خواهد داشت.

ما با عنایت به شناخت جامع خود از جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف، دانشیار جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک دانشگاه تهران و حسب سوابق انقلابی و تجارب مدیریتی درخشان و توفیقات روز افزون ایشان در حیطه عمل، اعلامی میداریم موضع ما در انتخابات ریاست جمهوری حمایت قاطع از جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف می‌باشد.

جامعه جغرافیدانان ایران

کد خبر 215837
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز