همشهری آنلاین: حسین مظفر به سمت ریاست ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد. همچنین مرتضی طلایی نیز به عنوان رئیس ستاد تهران قالیباف معرفی شد.

مظفر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسین مظفر به سمت ریاست ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد.

مظفر فعالیت انتخاباتی خود را با سمت دبیری ائتلاف پیشرفت آغاز کرد.

در همین حال خبرگزاری مهر هم خبر داد: دکتر حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی حکمی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف منصوب شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم افزود: بعد از آنکه حجت الاسلام خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اتمام کار ستاد این ائتلاف در مرحله اول را اعلام کردند، آقای مظفر از سوی دکتر قالیباف به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی منصوب شد.

پرویز اسماعیلی ادامه داد: آقای دکتر مظفر که از چهره‌های برجسته فرهنگ جهاد و برخاسته از بیت ایثار و شهادت هستند، علاوه بر مدیریت موفق در سطوح کلان، از خوشنام ترین چهره های سیاسی ایران بوده و به تقوی و اعتدال شهره اند.

حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف سه گانه بود که طی گزارشی به دبیر این ائتلاف از انجام شدن ماموریت های ستاد فوق و رای گیری از اعضا و ارائه جمع بندی آن به حجت الاسلام خاموشی خبر داده بود. مظفر در این نامه ضمن پایان فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد ائتلاف سه گانه را نیز اعلام داشته بود.

همچنین وب سایت رسمی قالیباف نیز در همین زمینه خبر داد:

"ساعتی پیش حسین مظفر به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در انتخابات یاردهم ریاست جمهوری معرفی شد. همچنین مرتضی طلایی نیز به عنوان رئیس ستاد تهران قالیباف معرفی شد.
مظفر پیش از این رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت بود. مطابق میثاق اولیه ائتلاف مقرر شده بود که ستاد ائتلاف و رییس آن به عنوان رییس ستاد گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت فعالیت کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان چندی پیش اظهار داشته بود: با توجه به تائید صلاحیت هر سه کاندیدای این ائتلاف و گزارش جناب آقای مظفر مبنی بر انجام ماموریت های محوله به ستاد ائتلاف، تصمیم نهایی ائتلاف سه گانه در جلسات مشترک اعضای اصلی اتخاذ خواهد شد.
وی با اشاره به مدیریت دلسوزانه و متعهدانه امور ستاد توسط حسین مظفر، از تلاش های وی و پانزده عضو ستاد ائتلاف تشکر کرده و تاکید کرده بود: آقای حسین مظفر و همکارانش کماکان در جهت اهداف ائتلاف و حمایت از کاندیدای منتخب فعال خواهند بود. وی گفت:آقای حسین مظفر در جهت اهداف ائتلاف و حمایت از کاندیدای منتخب فعال خواهند بود"

کد خبر 215802
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز