مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در پیچ تاریخی اسلام باید اسلام را به دنیا عرضه کنیم چرا که حماسه سیاسی، اقتصادی کلید ورود به تمدن بشر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مینو اصلانی ظهر امروز در مجمع عالی قشر بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی یک تکلیف است، اظهار داشت: این حماسه کلید ورود به تاسیس تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای خلقت انسان در جامعه بشری همواره گفتمان‌هایی غالب بوده است، ادامه داد: بیش از دو قرن تمدن لیبرالیسم غرب به نمونه گفتمان آسیب شناخته شده و خدا را کنار گذاشته‌ است.

تلفیق اخلاق و سیاست در سخنان مقام معظم رهبری موج می‌زند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: لیبرالیسم از ابتدای رنسانس مطرح کرد که خدا به آسمان رفت و اخلاق، معنویت و ارتباطات انسانی از نظر فرهنگ و تمدن غرب سنتی شناخته می‌شود.

اصلانی با اشاره به اعتقادات ماکیاول اضافه کرد: هر کس که اخلاق را در مسائل اداری جامعه و سیاست دخالت دهد، محکوم به فنا و احمق است در حالی که در سخنان مقام معظم رهبری تلفیق اخلاق و سیاست موج می‌زند.

وی تک‌محور بودن را شاخصه اصلی تمدن لیبرالیسم دانست و گفت: پایه‌های تمدن لیبرالیسم در حال فرو ریختن است.

بسیجیان و مردم با خلق حماسه از پیچ تاریخی ایران عبور کنند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران در یک پیچ تاریخی است، ابراز داشت: بسیج‌یان باید از چه خطی و توسط چه جریانی از این پیچ عبور کند؟

اصلانی با بیان اینکه اگر در این پیچ تاریخی تلاش نکنیم امکان ترمیم آن وجود ندارد، یادآور شد: در این پیچ تاریخی باید اسلام را به دنیا عرضه کنیم چراکه حماسه سیاسی کلید ورود به تمدن بشر است.

وی با اشاره به سخنان شهید مطهری مبنی بر اینکه حرکت حماسی و جهادی همواره با مشکلات است، افزود: حماسه در زمان تهدید اتفاق می‌افتد و در محیط تهدید، حماسه باید شکل بگیرد.

فمنیسم به زباله‌دان تاریخ رفت

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه فمنیسم به زباله‌دان تاریخ رفت، اضافه کرد: اسم فمنیسم امروز در غرب مانند یک کلمه توهین‌آمیز است، اما اثر خود را بر جامعه گذاشته و امروز کسی حاضر نیست خانواده تشکیل دهد.

این مسئول عنوان کرد: به عقیده فمنیسم جنین انگلی در وجود زن است که زن سریع باید آن را از خود جدا کند.

اصلانی ابراز داشت: غرب هویت زن را از او گرفته و خدمت بزرگ بیداری اسلامی این است که هویت زن را به او برگرداند.

گزینه نهایی دشمن جنگ نظامی است

رئیس بسیج جامعه زنان کشور متذکر شد: امروز جنگ جدی با آمریکا آغاز شده و در این جنگ نیاز به سلاح نداریم چراکه جنگ هشت ‌ساله دفاع مقدس ایران را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه اگر در انتخابات حماسه اتفاق نیفتد، گزینه نهایی دشمن جنگ نظامی است، یادآور شد: دشمن علاوه بر تشدید تحریم‌ها مذاکرات 1+5 را افزایش خواهد داد.

این مسئول با اشاره به جبهه سیاسی متذکر شد: دشمن در مسائل سیاسی مانند اجلاس غیرمتعهدها به ما فشار آورده و شایعه کرده که دبیرکل سازمان ملل در این اجلاس شرکت نمی‌کنند، اما اعضای بلند پایه کشور در این اجلاس شرکت داشتند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور اذعان داشت: دشمنان در قطعنامه‌های پی‌درپی، ایجاد دفتر منافقین و ایجاد پایگاه‌های سیاسی قوی در اکثر کشورها به ایران فشار سیاسی آورده است.

کد خبر 215767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز