همشهری‌آنلاین: برای نخستین بار در تاریخ ارتباطات و روابط‌عمومی کشور و در یک مراسم پنج کتاب با موضوع ارتباطات و روابط‌ عمومی رونمایی می‌شود.

رونمایی از پنج کتاب ارتباطات و روابط‌عمومی در فرهنگسرای اندیشه

رونمایی از پنج کتاب ارتباطات و روابط‌عمومی در فرهنگسرای اندیشهدبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در این خصوص گفت: پنجمین روز هفته روابط‌عمومی روز روابط‌عمومی و تخصص‌گرایی نام دارد که در این روز 5 کتاب تخصصی رونمایی خواهند شد.

امیر لعلی گفت: این مراسم امروز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب بازاندیشی تمدن: ارتباطات و ترور در دهکده جهانی نوشته دکتر مجید تهرانیان یکی از این آثار است که دکتر داوود آقا رفیعی و مرجان اردشیرزاده ترجمه آن را به عهده داشته‌اند، این اثر با مقدمه دکتر حسام الدین آشنا منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب مهارت‌های ارتباطی مؤثر و بازاریابی رایانامه‌ای نوشته شون مک‌فیت با ترجمه مشترک دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر شهناز هاشمی و ناصر اسدی نیز یکی دیگر از این آثار است.

لعلی از رونمایی کتاب سیر تکامل ژورنالیسم نیز خبر داد و گفت: این اثر به قلم علی‌اکبر عبدالرشیدی و با مقدمه پروفسور یحیی کمالی‌پور به رشته تحریر در آمده است.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در مورد جلد سوم تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک نیز گفت: این کتاب با عنوان پرتال ایرانی به قلم دکتر حمید ضیایی‌پرور نوشته شده است.

لعلی ادامه داد: مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان به قلم محمدصادق افراسیابی نیز کتاب پنجمی است که امروز رونمایی خواهد شد.

وی از استادان، دانشجویان و خبرنگاران و علاقمندان دعوت کرد در این مراسم که از ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد حضور یابند.

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی - تقاطع خیابان شهید قندی - روبروی باشگاه پیام - بوستان هلال احمر واقع شده است.

کد خبر 215338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز