سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه در خصوص پرونده بازی متین ورامین و سایپا، و نیز بازی پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در سال 91 تشکیل جلسه داد و رای خود را صادر کرد.

Ball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور مسئولین فدراسیون، کمیته انضباطی، وزارت ورزش تشکیل جلسه داد. برای این دو پرونده پیش از این، 2 جلسه در روزهای 26 فروردین و 23 اردیبهشت تشکیل شده بود و در نهایت در این روز کمیته انضباطی رای خود را در مورد خاطیان صادر کرد که به شرح زیر است:

تیم سایپا:

دکتر فرهاد نفرزاده 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم، سامان فائزی 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، محمدرضا حسینی‌پویا و مصطفی حیدری تذکر کتبی با درج در پرونده.

تیم متین ورامین:

مجتبی میرزاجانپور 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، فرهاد سال‌افزون 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، امیرعلی محمدفتحعلی 1 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 2 میلیون تومان جریمه نقدی.

تیم پیکان:


پیمان اکبری 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 8 میلیون تومان جریمه نقدی، فرهاد ظریف 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، امیر حسینی 1 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 2 میلیون تومان جریمه نقدی، مرتضی عهدی دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و 2 میلیون تومان جریمه نقدی، سعید علی‌اصغری محرومیت از همراهی تیم به مدت یک فصل مسابقات.

تیم کاله مازندران:

محمد شریعتی 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 8 میلیون تومان جریمه نقدی، سید محمد موسوی 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 8 میلیون تومان جریمه نقدی، رضا قرا 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی.


همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد محرومیت‌ها و جرایم تعیین شده از ابتدای فصل آینده لیگ والیبال برای بازیکنان یاد شده اعمال خواهد گردید.

 

کد خبر 215170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز