یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: آلبوم موسیقی ˝لحظه...˝ از محمد اطهری‌فرد راهی بازار موسیقی کشور شد.

saz

به گزارش هنرآنلاین، اطهری‌فرد با اعلام این خبر گفت: در تابستان 90 شروع به گردآوری یک آلبوم تخصصی برای سازدهنی کردم که دو سال پس از شروع این تلاش، نتیجه آلبومی شد به نام «لحظه...»؛ اثری که شامل قطعاتی است که برای سازدهنی تنظیم و توسط خودم اجرا شده، آلبومی که شاید نمونه آن را در بازار موسیقی ایران کمتر تجربه کرده‌ایم.

وی افزود: در آلبوم «لحظه...» قطعاتی از هنرمندان مطرح موسیقی جهان از جمله «کنی جی» نوازنده توانای ساکسیفون، «توتس» نوازنده بزرگ سازدهنی (پدر ساز دهنی)، «گروه سیکرت گاردن» ، «گروه ایگلز» و «یانی» را با تنظیم‌های جدید و برداشت شخصی‌ام از این قطعات با سازدهنی اجرا کرده‌ام و از اینکه توانسته‌ام دین خود را به این ساز دوست داشتنی و علاقه‌مندان به آن ادا کنم احساس رضایت درونی می‌کنم.

محمد اطهری‌فرد در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: مجموعه حاضر شامل 12 قطعه خاطره‌انگیز است که با بیانی‌ نو و با سازدهنی به اجرا درآمده‌اند. ضبط قطعات در استودیو صبا انجام شده و میکس و مستر این آلبوم را محمد فرمانیان (استودیو کارن) عهده دار بوده است. همچنین از جمله نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند، می‌توان از فراز عقیلی نوازنده چیره‌دست پیانو و روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت نام برد.

علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم «لحظه...» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.

 

کد خبر 214812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز