همشهری آنلاین: اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از نشست بعدازظهر شنبه ( 28 اردیبهشت) خود با دادن اختیار تام به مدیرعامل این باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده، حمید درخشان را از بین سه گزینه مورد نظر کنار گذاشتند تا رویانیان از بین منصور ابراهیم زاده و یا محمد مایلی‌کهن یکی را به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی معرفی کند.

ابراهیم زاده مایلی‌کهن

به گزارش مهر، نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم بعدازظهر امروز شنبه در ساختمان این باشگاه برگزار شد. در پایان این جلسه حمید استیلی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص نتیجه نشست امروز اظهار داشت: اعضای هیات مدیره، کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه روی محمد مایلی‌کهن و منصور ابراهیم‌زاده توافق کردند و حمید درخشان از گزینه‌های مربیگری کنار رفت. همه اعضا تصمیم‌گیری در این خصوص را بر عهده محمد رویانیان گذاشتند.

وی با بیان اینکه رویانیان تا 48 ساعت دیگر سرمربی را معرفی خواهد کرد، گفت: چون همه اعضای کمیته فنی و هیات مدیره روی ابراهیم زاده و مایلی کهن اتفاق نظر داشتند، همگی از هر تصمیم و انتخابی که رویانیان بگیرد حمایت خواهند کرد.

 حمید استیلی و محمد پنجعلی دو عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بودند که به خاطر حضور در جلسه کانون مربیان زودتر از سایران جلسه کمیته فنی را ترک کردند.

کد خبر 214759
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز