چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی اعلام فراخوان جشنواره عکس"تیبا در زندگی شهری" و استقبال هنرمندان عکاس از این جشنواره، مهلت دریافت آثار تا 20 خردادماه ‌ماه سال 92 تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی عکس تیبا در زندگی شهری که از سوی مدیریت ارتباطات گروه خودرو سازی ساپیا برگزار می‌شود، 25 اردیبهشت ماه اعلام شده بود که به دلیل استقبال متقاضیان، این زمان به مدت 25 روز دیگر تمدید شد.

بررسی نحوه بکارگیری و استفاده از این محصول ملی در زندگی مردم از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.

بر این اساس، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند 10 قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi 72 و فرمت jpg و حجم MB5/2 برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیک tibaphoto92@gmail.com ارسال نمایند. به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هنرمندان عکاس می‌توانند حضور تیبا در نوروز، تیبا در سفر، تیبا و طبیعت، تیبا و قومیت‍ها، تیبا و ورزش و ... را به تصویر بکشند.

در این فراخوان آمده است: عکس‌ها باید مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

داوری آثار و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز این جشنواره اواخر خرداد ماه سال 92 در نگارخانه ایوان وابسته به شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار خواهد شد.

به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ 15، 10 و 5 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه صنایع دستی اهدا خواهد شد.

همچنین 50 اثر راه یافته به نمایشگاه، گواهینامه شرکت در نمایشگاه عکس تیبا در زندگی شهری را دریافت خواهند کرد و به 20 نفر نیز جوایزی از طرف شرکت سایپا اهداء خواهد شد.

افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی داوران این جشنواره هستند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 20 خردادماه سال 92 به دبیرخانه جشنواره عکس "تیبا در زندگی شهری" ارسال کنند.

هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جشنواره، برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88665525-88665526 تماس بگیرند.

شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است.

این شرکت در کارنامه خود برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول و ... را دارد.

 

کد خبر 214298
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز