همشهری آنلاین: همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی الهادی(ع) دهمین پیشوای شیعیان جهان، دوستداران اهل بیت(ع) با حضور در مساجد و هیئات و تکایا به سوگواری و عزاداری می پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «هیئت فاطمیون» به مناسبت شهادت امام هادی(ع) مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میر لوحی و مداحی حاج عبدالرضا هلالی و کربلایی روح ا...بهمنی در مسجد قدس- شهرک قدس برگزار می کند. این مراسم روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد قدس واقع در سعادت آباد، بلوار دریا برگزار می شود.

همچنین مراسمی در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود و طی آن حجت الاسلام سید حسین مومنی به سخنرانی خواهد پرداخت و محمدرضا طاهری و سید مجید بنی فاطمه و مهدی سماواتی در عزای شهادت امام دهم شیعیان به مداحی می‌پردازند.

هیئت بیت الزهرا(س) واقع در خیابان ولیعصر، بعد ازچهار راه گمرک، جنب مهدیه تهران، کوچه کافی نیز در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء، طی مراسمی با حضور منصور ارضی، به سوگواری شهادت امام هادی (ع) می پردازد.

هیئت محبین شهادت مراسمی را به مناسبت شهادت امام هادی با سخنرانی حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی و مداحی امیر عباسی و مهدی اقدم نژاد در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از ساعت 20:30 در بلوار دریا، خیابان رامشه، توحید 1 برگزار می کند.

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی نیز با مداحی مهدی خادم در روز سه شنبه 24 اردیبهشت بعد از نماز مغرب در دولت آباد، نرسیده به فلکه سوم، کوچه آذر، اول آذر، مسجد امام سجاد (ع) برگزار می شود.

هیئت «ریحانة النبی» واقع در فرمانیه، جنب کوه نور، کوچه شهید فربین، کوچه حاتم خانی، زینبیه شهدای گمنام مراسمی را با سخنرانی حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق و مداحی محمد حسین پویانفر در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از ساعت 21:00 برگزار می کند.

مسجد جامع محمدیه نیز از روز یکشنبه 22 اردیبهشت به مدت 10 شب بعد از نماز مغرب مراسم سوگواری شهادت امام علی النقی(ع) را برگزار می کند. دوستداران اهل بیت(ع) برای شرکت در این مراسم به مسجد جامع محمدیه واقع در سید خندان، اول رسالت، خیابان شهید کابلی مراجعه نمایند.

هیئت «منتظران مهدی(عج)» واقع در تهرانپارس، بلوار شاهد، خیابان 184، بین 133 و 135، در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از ساعت20:30 مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) را با سخنرانی حجت الاسلام بصیری و مداحی مسعود مهرجو، حنیف طاهری برگزار می کند.

مراسمی نیز در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی با سخنرانی حجت الاسلام حقانی و مداحی سید محمد قاضوی در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از نماز مغرب در میدان قیام، بلوار قیام، نرسیده به چهار راه زیبا، دفتر آیت الله العظمی علوی گرگانی برگزار می شود.

هیئت «عاشقان ثار الله(ع)» در روز پنجشنبه 26 اردیبهشت مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) را از ساعت 20:45 با سخنرانی حجت الاسلام طالبی نیا و مداحی حیدر خمسه در میدان جمهوری، خیابان جمهوری، بین اسکندری و باستان، کوچه خوش بین برگزار می کند.

حسینیه «جنت العباس(ع)» واقع در میدان شوش، خیابان شوش غربی چهارراه شهید هرندی، جنب پمپ گاز مراسم عزاداری شهادت امام علی النقی(ع) را از ساعت 21 روز سه شنبه 24 اردیبهشت با سخنرانی حسین اکبری و مداحی محمود استاد باقر برگزار می کند.

مراسمی نیز از سوی «هیئت الزهرا(س)» با سخنرانی حجت الاسلام اکبری و مداحی احد قدمی از ساعت 21 روز سه شنبه 24 اردیبهشت در میدان فلسطین، کوچه نور، حسینیه فاطمه الزهرا(س)برگزار می شود.

«مجمع فداییان امام هادی(ع)» نیز در روز سه شنبه 24 اردیبهشت بعد از نماز مغرب مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) را با سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی و مداحی مهدی مبینی پور، حاج علی نجفی در محله تهرانسر، شهرک دریا، خیابان خزر، کوچه نهم غربی برپا می کند.

«مسجد جعفری» واقع در کوی نصر، نبش خیابان 26 مراسمی را با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و مداحی سید مجید بنی فاطمه و حسین هوشیار در روز سه شنبه 24 اردیبهشت از نماز مغرب برپا خواهد کرد.

هیئت «محبان حضرت ولیعصر» در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت بعد از نماز مغرب مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان را با سخنرانی حجت الاسلام شیرزاد و مداحی منصور نورایی در خیابان 15 خرداد شرقی، کوچه صاذق پور ، مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می کند.

«حسینیه علقمه» واقع در خیابان آزادی، خیابان جیحون، نرسیده به بهنود،کوچه عبادیان مراسمی را با سخنرانی سردار اردستانی و مداحی مجتبی جهاندوست در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 20:00 برگزار می کند.

هیئت «محبان الرقیه(س)» واقع در نازی آباد، خیابان شهید اکبر مشهدی، روبروی پارک پلیس، کوچه شهید خزایی پور نیز در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 21:00 با سخنرانی امیر حسین رحمانی و مداحی کاظم داوری، حیدر جهروتی زاده به سوگواری شهادت امام هادی(ع) می پردازد.

همچنین «حسینیه چمنی» مراسمی را با مداحی منصور ارضی در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت از نماز مغرب در خیابان دماوند، خیابان شهید محمودی، حسینیه چمنی برگزار می کند.

هیئت «محبین فاطمی» واقع در خیابان فاطمی غربی، اعتماد زاده، نبش سفارت پاکستان، پلاک 19 مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) را با سخنرانی عاکفی و مداحی سید هادی طباطبایی در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 20:45 برگزار می‌کند.

کد خبر 214175
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز