همشهری آنلاین: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی و هافبک میانی استقلال درباره پوشیدن تی‌شرت منقش به تصویر مهدی مهدوی کیا در جشن قهرمانی استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

جواد نکونام

جواد نکونام در جشن قهرمانی استقلال

گل نوشت: نکونام درباره اینکه کارش بدعت جالبی در فوتبال ایران بوده و طبیعی است که درباره‌اش صحبت شود گفت: مطمئن باشید اگر من هم در فوتبال ایران حضور داشتتم و این نوع اتفاقات را می‌دیدم چنین کاری را انجام نمی‌دادم. این کاری که من انجام دادم در اروپا بارها اتفاق افتاده کما اینکه در اوساسونا برای خود من و مسعود شجاعی هم انجام شد.

وی ادامه داد: روزی که مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کرد ما خودمان با فولاد بازی داشتیم و من نتوانستم آن بازی و صحنه‌های بعدش را ببینم اما بعدا فیلم خداحافظی مهدوی کیا را دیدم خیلی ناراحت شدم. اسطوره حتما نباید متعلق به پرسپولیس و استقلال باشد بلکه بازیکنی که برای تیم ملی کشورش هم بازی کرده و افتخار آفریده می‌تواند اسطوره لقب بگیرد. مهدی مهدوی کیا علاوه بر بازی‌های ملی، 11 سال در فوتبال آلمان حضور داشته و بازیکنی که بتواند 11 سال در اروپا بازی کند قطعا یک چهره شاخص و استثنایی است. با این حال متاسفانه طی این سال‌ها بازیکنان بزرگ زیادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند و ما نتوانسته‌ایم برایشان کاری کنیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی با این حرکت جایزه ساال اخلاق را ببری با خنده گفت: من اصلا نمی‌دانستم که چنین جایزه‌‍ای وجود دارد و اصلا و ابدا به این چیزها فکر نمی‌کردم. آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند هر کاری می‌کنم برای اعتلا و ارتقای فوتبال کشورمان است و فکر هم نمی‌کنم این جایزه را ببرم.

کد خبر 214048
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز