همشهری آنلاین: در حالی که مهر نوشت در آخرین جلسه ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد، محمدعلی نجفی قائم مقام و علی مطهری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برگزیده شدند اما دفتر هاشمی این خبر را تکذیب کرد.

هاشمی رفسنجانی

مهر نوشت: در آخرین جلسه ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد، محمدعلی نجفی قائم مقام و علی مطهری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برگزیده شدند.

این خبر در حالی منتشر شده است که فارس بر اساس گفتگویی با اسحاق جهانگیری نوشت: اسحاق جهانگیری در واکنش به خبری مبنی بر انتصابش به عنوان رئیس ستاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت که این موضوع صحت ندارد.

وی نسبت به قائم مقامی محمدعلی نجفی و سخنگویی علی مطهری هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ساعاتی پس از انتشار این اخبار دفتر هاشمی اطلاعیه‌ای در تکذیب آنها منتشر کرد. دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» را تکذیب کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «پس از ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، گزینه‌های مختلفی برای تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده، ولی به هیچ‌وجه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و فرد یا افراد مشخصی برای این مسئولیت معرفی نشده‌اند.»

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: «ضمناً دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر از کلیه رسانه‌های همگانی تقاضا دارد اخبار مربوط به این حوزه را تنها از مبادی رسمی دفتر ایشان دریافت کنند و از درج اخبار دریافتی از سایر منابع غیررسمی خودداری کرده و قبل از انتشار هرگونه خبری صحت و سقم آن را از دفتر ایشان جویا شوند.»

کد خبر 213973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز