همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار روز پنجشنبه جمعی از سیاسیون با چند تن از آیات عظام در قم گفت که یکی از مراجع قول مساعد دادند که هاشمی را به حضور در انتخابات ترغیب کنند.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من به همراه چند تن دیگر از همفکرانم که دو نفر روحانی و دو نفر دانشگاهی بودیم، روز پنجشنبه برای دیدار با پنچ تن از مراجع به قم رفتیم و در اولین دیدار خدمت یکی از مراجع رسیدیم و شرایط کشور را برای ایشان توضیح دادیم و نظر خود را بیان کردیم .که به نظر ما در شرایط فعلی لازم است آقای هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری شود.

مطهری ادامه داد: ما از این مرجع عالیقدر خواستیم اگر نظر ما را قبول دارند به هر طریقی که صلاح می‌دانند ایشان را ترغیب کنند که وارد صحنه انتخابات شوند؛ ایشان هم نظر ما را تایید کردند البته گفتند مشکلاتی پیش رو هست اما این قول را به ما دادند که حتما در این زمینه اقدام کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به دیدار با چهار تن دیگر از مراجع در قم نیز خاطر نشان کرد: از بین چهار مرجع دیگر یکی از آنها گفتند نظر من همین است و قبل از این که شما بیایید تلفنی با آقای هاشمی صحبت کردم و همین درخواست را از ایشان کردم چرا که در شرایط فعلی ایشان باید وارد صحنه شوند.

وی گفت:‌ سه مرجع دیگر هم البته با نظر ما مخالف نبودند اما می‌گفتند صلاح نمی‌دانیم شخصا وارد این موضوع شویم.

کد خبر 213547
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز