چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

محمدرضا خلعتبری مهاجم تأثیرگذار سپاهان شاید فصل آینده دوباره حضور در لیگ امارات را تجربه کند و به فوتبال این کشور برگردد.


 این فصل که تنها قهرمانی در جام‌حذفی را برای خلعتبری در پی داشته می‌تواند دوباره برای مهاجم 29ساله سکوی پرتابی از لحاظ اقتصادی محسوب شود. او فصل گذشته مهاجرت چندان موفقی به آن سوی آب‌های خلیج‌فارس نداشت. چنان‌که در نیم فصل نخست در لیگ ستارگان قطر بازیکن الغرافه شد و طی هشت بازی برای این تیم دو‌گل زد ولی چون مسئولان باشگاه قطری می‌خواستند فرهاد مجیدی را به خدمت بگیرند،خلعتبری از قطر به امارات رفت تا پیراهن الوصل را با هدایت دیه‌گو آرماندو مارادونا برتن کند و آنجا هم در 10‌بازی سه‌ گل برای الوصل به ثمر رساند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیر برنامه‌های این بازیکن با چند تیم اماراتی در حال مذاکره است. در ضمن در حال حاضر دو تیم اماراتی به‌طور جدی خواهان جذب او هستند. این بازیکن یک پیشنهاد چشمگیر هم از باشگاهی چینی دریافت کرده ولی برای اطلاع از آینده فوتبالی محمدرضا باید منتظر پایان فصل باشیم. مطمئنا افزایش قیمت دلار در ایران یکی از دلایل مهمی است که خلعتبری را برای ترک سپاهان وسوسه می‌کند. خلعتبری بعد از فینال جام حذفی راهی امارات خواهد شد تا مذاکراتی با تیم‌های اماراتی داشته باشد. او در مورد وضعیتش برای فصل آینده به همشهری می‌گوید: «قراردادم با سپاهان رو به اتمام است و اگر قرار باشد در ایران باشم فقط برای سپاهان بازی می‌کنم. من دو پیشنهاد خوب از امارات دارم و حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد؛ البته باید این را بگویم که مسئولان سپاهان در مورد فصل آینده هنوز با من صحبت نکرده‌اند و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت اول تو این است که در سپاهان بمانی می‌گوید: «من سپاهان را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد تمایل دارم که بمانم ولی واقعا از حالا چیزی مشخص نیست و بعد از پایان فصل تصمیم خواهم گرفت. از طرفی پیشنهادهای خارجی هم قابل بررسی هستند و من نمی‌خواهم چشمم را روی این پیشنهادها ببندم. در فوتبال امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد».

می‌گویند خلعتبری برای ماندن در سپاهان مبلغ 1/5 میلیارد تومان درخواست کرده است ولی خودش در این مورد می‌گوید: «این هم دروغی است مثل خیلی از دروغ‌های دیگر. من چنین پیشنهادی ندادم و اصلا با سپاهان حرفی نزدم که بحث به مسائل مالی کشیده شود. باز هم می‌گویم که باشگاه سپاهان برای فصل بعد هنوز صحبتی با من انجام نداده است».

از خلعتبری در ادامه درخصوص افت سپاهان در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا سؤال می‌کنیم. این در حالی است که کرانچار و بعضی از بازیکنان سپاهان در مصاحبه‌های خود تأکید کردند که برنامه سازمان لیگ به ضرر تیمشان بوده است. او می‌گوید: «به هر حال این تصمیمی است که سازمان لیگ گرفت و مسئولان باشگاه باید در موردش صحبت کنند. متأسفانه در یک محدوده زمانی کم، بازی‌های پرفشاری انجام دادیم و این به ضرر سپاهان شد. ما بازیکنان خوبی داریم که همگی در طول فصل زحمت کشیدند ولی باید این را درنظر بگیرید که وقتی لیگ سال قبل به پایان رسید خیلی از بازیکنان از سپاهان رفتند و در تعطیلات نیم‌فصل هم تغییراتی به‌وجود آمد. در بعضی از مسابقات هم بازیکنان تأثیرگذار خود را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، خصوصا محرم نویدکیا که تأثیر زیادی در تیم ما دارد».

کد خبر 213189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز