سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: روح الله احمدزاده کرمانی در سال ۱۳۵۷ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمد.

روح الله احمدزاده کرمانی

وی فارغ‌‏التحصیل رشته مدیریت صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

وی در اردیبهشت ۱۳۹۰ با حکم محمود احمدی‏ نژاد رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران منصوب شد اما در دیماه ۱۳۹۰ به دلایل نامعلومی از این سمت استعفا داد و سید حسن موسوی جایگزین او شد.

او که سمت استاندار استان فارس را هم در کارنامه خود دارد اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت است و با درجه استادیاری تدریس دارد.

احمدزاده کرمانی در جریان اعلام رسمی کاندیداتوری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به این که یکی از فقهای شورای نگهبان عنوان کرده است که حتی اگر کسی بوی انحراف بدهد تایید صلاحیت نمی شود فکر می کنید صلاحیت تان از سوی این شورا تایید شود تاکید کرد: من بوی انحرافی نمی دهم و به فضل الهی وارد این عرصه شده ام.

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی همچنین با معرفی اعضای احتمالی کابینه خود گفته است: علی اکبر صالحی به عنوان معاون اول، ثمره هاشمی وزیر کشور، علی نیکزاد معاون اجرایی رئیس جمهور، سردار اسدی وزیر دفاع، سعید جلیلی وزیر امور خارجه، فتاح وزیر نفت، حجت الاسلام طائب وزیر اطلاعات، سعید قاسمی وزیر نیرو، دکتر شجاع وزیر بهداشت، دکتر هادی همایون وزیر فرهنگ، دکتر زاهدی وفا وزیر اقتصاد، فروزانمهر وزیر کار و نسرین سلطان خواه را به عنوان رئیس سازمان محیط زیست انتخاب خواهم کرد.

کد خبر 213005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز