سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس، نمایشگاه سومین جشنواره عکس ایران‌شناسی، 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری، رأس ساعت ۱۵ بعدازظهر، در محل بنیاد ایران‌شناسی آغاز به کار می‌کند.

نمایشگاه جشنواره عکس ایران‌شناسی

به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه آثار برگزیده عکاسان شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره با موضوع طبیعت گیاهی و جانوری خلیج فارس انواع گیاهان و جانوران از جمله آبزیان و پرندگان دریایی و گیاهان و جانوران ساحلی، هرگونه موجودیت طبیعی و البته غیر انسانی در خلیج فارس با تمرکز بر روی زیست گیاهان و نباتات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گسترش اطلاعات تصویری محیط زیست و دانش جغرافیای طبیعی و طبیعت‌شناسی کشور، انعکاس تصویری طبیعت و محیط زیست خلیج فارس، ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویری سرزمین ایران، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌آید.

این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه به جز روز جمعه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعداز ظهر، در بنیاد ایران‌شناسی به نشانی خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی دایر است.

برگزیدگان این دوره، در مراسم اختتامیه روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه معرفی و جوایز خود را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های دبیرخانه جشنواره ۸۸۶۰۸۷۹۶ و ۸۸۲۱۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی اینترنتی www. Photoiranology. ir مراجعه کنند.

کد خبر 212854
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز