مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو تهران گفت: روز چهارشنبه فاز دوم بوستان نهج البلاغه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، طهمز احمدپور با بیان اینکه فاز دوم بوستان نهج البلاغه از بزرگراه همت آغاز و تا حکیم ادامه دارد گفت: طول این پارک ۱۲۵۰ متر، عرض آن ۳۵۰ متر و عمق پارک ۶۰ متر است.

وی با بیان اینکه فاز دوم بوستان مساحتی در حدود ۵۶ هکتار دارد افزود: همزمان با اجرای فاز دوم عملیات تحکیم جداره‌ها نیز انجام شده است.

احمدپور با اشاره به ایجاد مسیر ۷ کیلومتری دوچرخه تصریح کرد: یک حلقه لوپ در بالای بوستان و یک حلقه لوپ در کف دره ویژه دوچرخه سواری ایجاد شده در حالی که در فاز اول این دو مسیر یکی است و جدایی ندارد.

معاون شهردار اضافه کرد: ۴ زمین بازی در فاز دوم ایجاد شده که دو تا از این زمین‌های بازی مدرن و مکانیکی است و بازی‌های طنابی در آن انجام می‌شود.

وی به نصب مجموعه وسایل ورزشی و بدنسازی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: ۲۲ دستگاه ورزشی در قالب مجموعه دستگاه‌های ورزشی و بدنسازی در فاز دوم ساماندهی رود دره فرحزاد نصب شده تا مورد استفاده عمومی شهروندان قرار گیرد.

معاون شهردارمنطقه دو تهران ایجاد مسیر تندرستی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: در فاز دوم باغ کوهپایه‌ای را داریم که فضای جنگلی پارک هم حفظ شده و با مصالح مناسب باغ راه نیز ایجاد شده ا ست.
وی ادامه داد: برای فاز دوم بوستان ۴۰۰ جای پارک در سه نقطه مختلف پیش بینی شده که ۱۵۰ جای پارک برای کسانی است که از سمت اتوبان حکیم به بوستان دسترسی پیدا می‌کنند.

احمد‌پور اضافه کرد: ۱۰۰ جای پارک برای دسترسی اشرفی اصفهانی و ۱۵۰ جای پارک نیز برای کسانی است که از شهرک هما و از سمت بزرگراه همت وارد بوستان می‌شوند.

وی در ادامه گفت: احداث مسجد، بوفه‌های مواد خوراکی، سالن مدیریت پارک و... از جمله امکانات فاز دوم بوستان نهج البلاغه است.

کد خبر 212731
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز