دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیر نهمین همایش ملی خلیج فارس از برگزاری نهمین همایش ملی خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در 16اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) بابک ارسیا دبیر همایش گفت: نهمین همایش ملی خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی با حضور برخی از مقامات عالی کشوری، چهره‌های برجسته مطالعات حوزه خلیج فارس و همچنین اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برگزار می گردد.

وی افزود: نهمین همایش ملی خلیج فارس با رویکرد علمی پژوهشی ابعاد سیاسی اجتماعی خلیج فارس، اقتصاد و انرژی خلیج فارس، جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری خلیج فارس و بخش ویژه توریسم سلامت در جزایر و سواحل خلیج فارس با ارائه مقالات برگزیده به صورت پوستر و سخنرانی طی 8 پانل تخصصی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می‌گردد.

  more آشنایی با جزایر ایرانی خلیج فارس

سرپرست مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران افزود: در این دوره از همایش بیش از 500 مقاله علمی به دبیرخانه ارسال گردیده که پس از ارزیابی توسط هیأت داوران تعدادی از آنها به عنوان مقالات برتر در همایش ارائه خواهند شد.

وی برپایی نمایشگاه پوسترهای منتخب، اجرای موسیقی، رونمایی از کتاب مقالات و تقدیر از برگزیدگان همایش را از مهم ترین برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد.

  moreآشنایی با ژئوپارک جزیره قشم

بابک ارسیا در پایان افزود: بنا به تقاضای اساتید و تصمیم شورای سیاستگذاری همایش و به دلیل فشردگی ترم تحصیلی سال جاری و استفاده از پتانسیل تمامی اساتید و پژوهشگران، پانل‌های تخصصی همایش در تهران برگزار خواهد شد و متعاقبا برنامه گشت علمی با محوریت ژئوپارک‌های جزایر و سواحل خلیج فارس با حضور اساتید و کارشناسان برگزار خواهد شد.

کد خبر 211718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز