همشهرِ‌ی آنلاین: رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز در این استان خبر داد و گفت: متهم اعتراف کرد اطلاعات حساب شاکی را در کافی نت پیدا کردم.

فارس نوشت: سرهنگ مرتضویان رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ مرتضویان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تمامی برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده که شامل خرید کارت شارژ و کالا است.

وی در ادامه گفت: با اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت مشخصات کارت بانکی شاکی و رمز آن را بر روی تکه کاغذی در یکی از کافی نت‌های سطح شهر پیدا کرده و اقدام به خرید اینترنتی کردم.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد: برای انجام امور بانکی حتی الامکان از کافی نت‌ها و مراکز عمومی استفاده نکرده و در صورت نیاز اطلاعات حسابتان را خود وارد کرده و آنها را در اختیار دیگران نگذارید و سعی کنید اطلاعات و رمزهای کارت بانکی خود را یادداشت نکرده و به ذهن بسپارید.

کد خبر 211290
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز