جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین : گروه موسیقی آراز به سرپرستی و آهنگسازی و خوانندگی رحیم شهریاری در ساعت 20 و 30 دقیقه روزهای 26 و 27 مرداد در سالن آوینی فرهنگسرای بهمن کنسرت اجرا می کند.

رحیم شهریاری د رگفت و گویی با همشهری آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت : در این برنامه علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم آخر این گروه به نام نرو ، بمان ، قطعاتی از کارهای گذشته گروه نیز اجرا خواهد شد.

شهریاری تازه ترین قطعه این گروه را ایران ما و آذربایجان ما نام نهاد که با استفاده از نوازندگان کشور آذربایجان ونیز نوازندگان ایرانی اجرا خواهد شد .

شهریاری صدایی شش دانگ دارد و به دلیل آشنایی با  آهنگسازی و قابلیتهای ارکستری موسیقی آذری ، توانست در چند سال اخیر نگاههای فراوانی را متوجه  خود و گروه آراز کند .

 موسیقی ارائه شده ار سوی این گروه  اگرچه در بخشهایی تحت تاثیر موسیقی تر کی استامبولی است ( آن هم به جهت آنکه موسیقی ترکی استامبولی در سالهای اخیر تجربه های موفقی در ارکستراسیون و سازبندی داشته است ) اما وی سعی کرده است طعم و رنگ آذری را نیز چاشنی آثارش کند و با ارکستر و گروه کرش اجراهایی خوب و تاثیرگزار در موسیقی پاپ آذری به جا بگذارد

کد خبر 2083

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز