پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر عسل بدیعی - بازیگر- 18 فروردین‌ماه از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود.

asal badee

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس اعلام خانواده‌ عسل بدیعی، مراسم تشییع پیکر او، یکشنبه 18 فروردین ماه ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام آن‌ها،‌ سه‌شنبه (20 فروردین‌ماه) ساعت 15 مراسم یادبودی برای این بازیگر در مسجد «بلال» صداوسیما برگزار خواهد شد.

در همین رابطه مهر نوشت: رضا داودنژاد بازیگر سینما و شوهر خواهر زنده‌یاد عسل بدیعی در توضیح جزئیات مراسم خاکسپاری این بازیگر به خبرنگار مهر گفت: مراحل مختلف اهدای عضو عسل بدیعی صبح امروز 15 فروردین‌ماه در بیمارستان مسیح دانشوری به پایان رسید و پیکر این بازیگر را از این بیمارستان بیرون آوردیم.

وی ادامه داد: قرار است پیکر عسل بدیعی ساعت 9:30 صبح یکشنبه 18 فروردین ماه از مقابل تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان در بهشت زهرا (س) تشییع شود.

این بازیگر جوان در ادامه با اشاره به جزئیات پیوند اعضای پیکر عسل بدیعی گفت: قلب، دو کلیه، ریه، کبد و هرآنچه که از اعضای وی قابل اهدا کردن بود طبق وصیت خودش اهدا کردیم و آماده هستیم تا پیکر وی را به خاک بسپاریم.

وی در پایان افزود: همچنین مراسم سوم این بازیگر سینمای ایران روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه ساعت 15 در مسجد بلال برگزار می شود.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.

کد خبر 207272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز