همشهری آنلاین: رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن رد شایعات درخصوص مسمویت دارویی ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: وی به دلیل مشکل تنفسی روز گذشته به بیمارستان منتقل شد.

رضا داودنژاد

رضا داودنژاد همسرخواهر عسل بدیعی، روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم . وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.

وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از ˈغزل بدیعیˈ خواهر عسل در گفت وگو با یکی از سایت های خبری را تکذیب کرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده و آنچه از قول وی نقل قول شده ، کذب است.

داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناک به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت:شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است.حتی در ایامی که من به خاطر بیماری کبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها،سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت.

به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک تیم پزشکی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد.

به گزارش ایرنا،ˈعسل بدیعیˈ از روز گذشته در پی وخامت حال به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و پس از بروز مشکل تنفسی و مغزی ، صبح امروز به مرگ مغزی دچار شد.

بدیعی سال ها پیش همسر ˈفریبرز عرب نیاˈ بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت.

وی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ˈبودن یا نبودنˈ به کارگردانی کیانوش عیاری ، آغاز کرد.

از دیگر کارهای این بازیگر سینما می‌توان به فیلم‌های دست‌های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد.

حضور در مجموعه‌های تلویزیونیˈششمین نفرˈ و ˈتا صبحˈ از دیگر بخش های کارنامه کاری وی بود.

بدیعی به خاطر بازی در فیلم سینماییˈدست های آلودهˈ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

کد خبر 206966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز