سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه گسترش فولاد تبریز، در چندین رشته ورزشی فعالیت می‌کند که مهم‌ترین آن فوتبال است. تیم فوتبال این باشگاه در سال ۸۷ در مسابقات سوپر لیگ استان آذربایجان غربی قهرمان شد و به لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور وارد شد.

باشگاه گسترش فولاد تبریز

کسب عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته سه باشگاههای کشور در ساری و صعود به رقابت‌های لیگ دسته دو باشگاههای کشور در سال 88 و کسب عنوان پنجم در این مسابقات از دیگر افتخارات این تیم است.

تیم فوتبال باشگاه گسترش فولاد تبریز در سال 88-89 در درقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حاضر شد. از جمله افتخارات باشگاه در این دوره، درخشش خیره کنند در مسابقات جام حذفی در سال 89 بود که به کسب مقام نایب‌ قهرمانی جام حذفی منجر شد.

باشگاه گسترش فولاد در سال 89-90 با کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گام خود را برای حضور در لیگ برتر استوارتر کرد تا اینکه در پایان مسابقات سال 91 توانست به لیگ برتر حضور برسد و در مسابقات سال 92 لیگ برتر در این رده از سطح فوتبال کشور به مصاف حریفان برود.

این باشگاه داری تیم‌های فوتبال و فوتسال در دره‌های نوجوانان، جوانان و امید است. همچنین در رشته والیبال نشسته و تکواندو نیز فعالیت می‌کند.

امتیاز باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز که پیش از این با نام فولادگستر شناخته می‌شد در سال ۱۳۹۷ به باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز واگذار شد، بدین ترتیب باشگاه گسترش فولاد تبریز منحل شد.

کد خبر 206833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز