شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های تخصصی با موضوعات کتاب در حوزه پایداری، فلسفه و خانواده را در سرای اهل قلم، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: برگزاری نشست‌های نقد ادبیات پایداری، بررسی کتاب‌های حوزه فلسفه، خانواده و همچنین وضعیت نشر در کشور از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه کتاب است که با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران نشر برگزار می‌شود.

متولیان نمایشگاه بین‌المللی کتاب را فرصت مناسبی برای بررسی و ارتقای وضعیت نشر دانست و افزود: این نمایشگاه به عنوان یکی از مؤثرترین دستاوردهای فرهنگی کشور در رشد و ارتقای فرهنگی، بازنمایشی از قابلیت‌ها و امکانات عرضه شده و نیز رخدادهایی است که در عرصه نشر جریان دارد.

وی در ادامه اختصاص فضای مستقل برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه را از ضروریات شایسته توجه مسئولان فرهنگی عنوان کرد و گفت: حمایت جدی و مستمر دستگاه‌های مسئول از ناشران و نشر می‌تواند در بهبود وضعیت انتشار کتاب و در نتیجه ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حاکی‌است این سازمان با هدف حمایت از ناشران و اصحاب قلم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برگزاری نشست‌های تخصصی، نکوداشت اهالی علم و فرهنگ، فعال‌کردن‌80 کتابخانه تحت پوشش سازمان و توزیع بسته‌های فرهنگی حضور خواهد‌ داشت.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 20648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز