همشهری آنلاین: تیم ملی بوکس جوانان ایران با کسب 3 مدال نقره و برنز به کار خود در رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان آسیا در فیلیپین پایان داد.

S.Omidi

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، پنجمین و آخرین روز از مسابقات بوکس جوانان قهرمانی آسیا روزشنبه (26 اسفند) در شهر "سوبیک بی" فیلیپین به پایان رسید و سیاوش امیدی، بوکسور 81- کیلوگرم در فینال این رقابت‌ها به مصاف بوکسور تیم ملی قزاقستان رفت و با نتیجه 15 بر 12 مقابل حریفش شکست خورد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

روز جمعه در وزن 75 -کیلوگرم مبین کهرازه و در وزن 91 -کیلوگرم سینا قلعه‌بندی با شکست مقابل نمایندگان ازبکستان به مدال برنز دست یافتند.

مسابقات بوکس جوانان قهرمانی آسیا در حالی از روز 20 اسفند‌ماه به میزبانی فیلیپین آغاز شد که تیم بوکس جوانان ایران با ترکیب 9 بوکسور راهی این رقابت‌ها شد.

هومن طوقانی در وزن 49 - کیلوگرم، ارسلان عبداللهی در وزن 56 ، هادی ماکوئی در وزن 60 -، احسان خدایاری در وزن 64-، ساسان زبیرم در وزن 69-، ‌مبین کهرازه در وزن 75 -، سیاوش امیدی در وزن 81 -، سینا قلعه‌بندی در وزن 91- و میلاد روشن‌زاده در وزن 91+ کیلوگرم نفراتی بودند که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی به فیلیپین اعزام شدند.


در پایان این مسابقات تیم جوانان بوکس ایران با کسب 1 مدال نقره و 2 برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی، مجتبی فرجی به عنوان مربی، همایون اردلان سرپرست و فرزاد صادق‌پور به عنوان داور به همراه تیم به این رقابت‌ها اعزام شدند.

 

کد خبر 205600
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز