دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس‌های بر‌تر سال ۹1 هنرمندان مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران، شامگاه 20 اسفند در نگارخانه ایوان به کار خود پایان داد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه اثر هنرمند عکاس، النا اولیا در نخستین نمایشگاه عکس های برتر 91 به عنوان عکس برتر انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، کارت طلایی باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران به همراه یک جلد کتاب عکس شوق هنر به وی اهداء شد.

در این نمایشگاه 41 تابلو از برترین عکس های سال91 هنرجویان مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران که طی یکسال اخیر به ثبت رویدادهای مختلف پرداخته بودند، در معرض دید عموم قرار گرفت.

این آثار توسط مهدی نصرتی مورد داوری قرار گرفته‌ است.

عکس برتر این دوره از 41 اثر را یافته به این نمایشگاه برگزیده شده است که در آن یک زن عشایر را به همراه فرزندش در حال آمادگی برای ذبح مرغ نشان می‌دهد.

در حال حاضر ثبت نام دوره های آموزشی شرکت فرهنگ فیلم تهران در رشته های عکاسی، تدوین، نورپردازی، تصویربرداری پرتره و فتوشاپ برای ترم بهار 92 در حال انجام است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره می‌توانند به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88665525 و 6 تماس بگیرند.

 

کد خبر 204897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز