قصرشیرین: مسافران و گردشگران ایرانی می‌توانند با خودروهای شخصی خود از مرز پرویزخان این شهرستان به شهرهای مختلف اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

سفرزمینی - مرز پرویزخان

 فرماندار قصرشیرین در این رابطه گفت: اتباع ایرانی با ارائه سند مالکیت و شناسنامه خودرو و یا وکالت‌نامه معتبر از مالک و درصورت در رهن‌بودن خودرو در بانک با ارائه نامه از لیزینگ خودرو به گمرک مرزی می‌توانند مجوز خروج خودرو را دریافت کنند. حسین پروین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این افراد می‌توانند با ارائه مدارک مذکور به گمرک مستقر در مرزهای پرویزخان یا خسروی و پس از پرداخت 100هزار ریال عوارض مربوطه با دریافت مجوز با خودروی خود عازم اقلیم کردستان عراق شوند.

وی اظهار کرد: خروج از کشور از مرز رسمی پرویزخان به قصد مسافرت به شهرهای اقلیم کردستان عراق نیازی به دریافت ویزا ندارد و فقط با ارائه گذرنامه معتبر و پرداخت 110هزار ریال عوارض خروج از کشور برای هر نفر، می‌توان به این منطقه از کشور عراق سفر کرد. وی تاکید کرد: تردد زوار عتبات عالیات از مرز پرویزخان کماکان ممنوع است و تنها مسافران و گردشگرانی که قصد عزیمت به شهرهای اقلیم کردستان را دارند، می‌توانند از این مرز خارج شوند در غیر این صورت مشکلات زیادی ازجمله بازداشت و دستگیری در انتظار آنها خواهد بود.

کد خبر 204868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز