یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۰
۰ نفر

احمد جمشیدیان، هافبک سپاهان امسال خیلی کم فرصت بازی پیدا کرد و البته بدشانسی بزرگ او این است که با فوتبالیست بزرگی مثل محرم نویدکیا هم‌پست است.

احمد جمشیدیان

با این حال او در این مدت هیچ‌وقت اعتراض نکرد و نسبت به نیمکت‌نشینی‌رفتاری حرفه‌ای داشت. حتی جمشیدیان در یک مقطع قصد داشت سپاهان را ترک کند و راهی استقلال شود ولی سپاهانی‌ها با اینکه او نیمکت‌نشین بود، حاضر به از‌دست‌دادن این بازیکن نشدند. جمشیدیان اما در هفته‌های اخیر فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرد و نشان داد که از لحاظ فنی عملکرد قابل دفاعی دارد.

جمشیدیان که این‌روزها جزو بازیکنان آماده سپاهان محسوب می‌شود، در مورد وضعیت خودش می‌گوید: «خوشحالم که در این چند بازی هربار که به میدان رفتم، خودم را نشان دادم و فکر می‌کنم کادر فنی هم از عملکردم راضی است. قبلا هم گفتم که وقتی بیرون هستم، دلیلش ناآمادگی یا مسائل فنی نیست و این موضوع به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود. از طرفی تیم ما هافبک‌های بسیار خوبی دارد و رقابت سنگینی بین بازیکنان وجود دارد و همه دوست دارند که بازی کنند. به هر حال ممکن است گاهی اوقات به من بازی نرسد ولی اعتراضی ندارم و اختلافی هم با کرانچار ندارم».

جمشیدیان در پاسخ به این سؤال که «چرا در نیم‌فصل به استقلال نرفتی؟» خاطرنشان می‌کند: «من آن‌زمان از مسئولان سپاهان خواستم که جدا شوم چون فکر می‌کردم کرانچار به بازیکنان دیگر اعتقاد دارد ولی باشگاه در نهایت مخالفت کرد. حتی مسئولان سپاهان و استقلال درخصوص نحوه انتقال من با یکدیگر مذاکره کردند ولی باشگاه ما دو بازیکن استقلال را می‌خواست که مورد موافقت آنها قرار نگرفت و من هم در نهایت در سپاهان ماندم».جمشیدیان دقیقا با نویدکیا هم‌پست است و شاید از این موضوع ضرر کند. او در این خصوص می‌گوید: «من دو فصل پیش زمانی که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود در ترکیب ثابت بازی می‌کردم.

آن‌زمان من جلوتر از نویدکیا بودم ولی الان محرم به‌عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کند و تقریبا دو هافبک دفاعی هم پشت سر او بازی می‌کنند. آن‌زمان من و نویدکیا به‌صورت همزمان در ترکیب ثابت بازی می‌کردیم، هرچند که شاید هم‌پست‌بودن با نویدکیا به نوعی یک بدشانسی محسوب شود».امسال این شایعه هم مطرح شد که جمشیدیان و نویدکیا اختلاف دارند ولی جمشیدیان این موضوع را تکذیب کرده و تأکید می‌کند که رقابت را دوست دارد. او می‌گوید: «من اهل مبارزه‌کردن هستم و تلاش می‌کنم بازی کنم. خیلی‌ها می‌گویند با محرم رابطه خوبی ندارم ولی اتفاقا اینطور نیست. من با محرم در همه اردوها هم‌اتاق هستم و البته همسایه دیوار به دیوار هستیم. خیلی‌ها که در پست هافبک به سپاهان آمده‌اند به‌خاطر نویدکیا از این تیم جدا شده‌اند؛ محرم واقعا یک بازیکن تواناست».

رقابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر همچنان ادامه دارد و خیلی‌ها به درصدهای مختلفی به استقلال، تراکتور و سپاهان شانس می‌دهند. جمشیدیان در این خصوص می‌گوید: «من معتقدم شانس مدعیان قهرمانی برابر است و بازی‌های رو‌در‌رو سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند. ما تا پایان لیگ، هم با استقلال بازی داریم و هم با تراکتور و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید هر دو تیم را شکست بدهیم. در این چند هفته خیلی باید باهوش باشیم و اگر اشتباه نداشته باشیم قطعا قهرمان خواهیم شد». او درخصوص وضعیت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌گوید: «گام اول را محکم برداشتیم و حالا در بازی دوم هم باید به فکر کسب سه امتیاز باشیم؛ فرقی هم ندارد که در زمین خودمان بازی کنیم یا زمین حریف. هدف ما صعود از این گروه به‌عنوان تیم اول است».

کد خبر 204707

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز