چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت بازرگانی پتروشیمی بنا بر نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی 23 تیر سال 1369 و با سرمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاسیس شد.

شرکت بازرگانی پتروشیمی

این شرکت در سال 1388 در راستای اهداف اصل 44 قانون اساسی کشور با واگذاری بیش از 52 درصد سهام آن به کنسرسیوم شرکت سرمایه گذاری ایران و شرکاء به عنوان یک شرکت خصوصی و شریک تجاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیتهای خود را آغاز نموده است.

اهداف اصلی این شرکت در بازار داخلی ، تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پائین دستی و در بخش بازرگانی خارجی بهتر و سریعتر به بازار مصرف در اقصی نقاط جهان است.

فعالیت‌های عمده:

این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای خاورمیانه میباشد که به امر فروش محصولات تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی ایران در بازارهای داخلی و خارجی اشتغال دارد.

تلاش جهت گسترش حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات بعد از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان از اهداف اصلی این شرکت می‌باشد.

به منظور توسعه فعالیت‌های بازاریابی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، شرکت بازرگانی پتروشیمی به تاسیس شرکت ها و دفاتری در انگلستان، آلمان، چین، سنگاپور، هند، دبی و کره جنوبی و ترکیه مبادرت نموده است.

شرکت بازرگانی پتروشیمی در راستای انجام وظایف خود در توزیع مواد با راه اندازی سایت فروش از راه دور اقدامی در جهت تمرکززدائی و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به محل شرکت در تهران نموده است.

با استفاده از این سایت که از طریق اینترنت قابل دسترس است خریداران میتوانند ضمن دسترسی به اطلاعات مربوط به حواله‌های دریافتی و صورتحسابهای خود، آخرین وضعیت مانده حساب خود در شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز آگاهی ، درخواست خرید کالا را به سیستم وارد و حواله ها را روی سایت مشاهده نمایند.

محصولات شیمیایی - پلیمری - آروماتیک ها - کودها و مشتقات آن ها و مایعات گازی تولیدی مجتمع های پتروشیمی توسط این شرکت در بورس و داخل شرکت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می گردد.

منبع: petrochem-ir.net

کد خبر 203421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز