سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران با دو نمایش"پزشک نازنین" به کارگردانی پریسا گودرزی و "باز می‌گشتم برف می‌بارید ..." کار بهروز خرم تا 25 اسفند میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، در نمایش 50 دقیقه ای "باز می‌گشتم برف می‌بارید ..." که با صداپیشگی جمشید مشایخی و بازی الهام نامنی، بهروز خرم و بنیامین احمدی اجرا می‌شود، داستان مشکلات و مصائب یک زن را روایت می‌شود که می‌خواهد از همسر خود جدا شود، اما در چند ساعت پایانی زندگی مشترکش اتفاقی می‌افتد که .... .

از دیگر عوامل این نمایش که هر روز به استثناء روزهای شنبه از ساعت 19:30 به صحنه می‌رود، می‌توان به غلامرضا سلیمان تاش دراماتورِژ، اکبر جلیلی مدیر اجرا، مینا فرهمند گریم، هدا سیاه تیری و سوره واحد زاده گروه کارگردانی اشاره کرد.

اما در نمایش کمدی "پزشک نازنین" نوشته نیل سایمون نیز، هنرمندانی چون رامین سیار دشتی، الهام خداوردی، محمدرضا نجفی، سرور عرب پور و محمد طیب طاهر به ایفای نقش می‌پردازند.

از سایر عوامل این نمایش که از ساعت 17 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود، می‌توان به نوشین سیفی دستیار کارگردان و برنامه ریز، بهزاد رستمی مدیر صحنه، پگاه ترکی طراح لباس، صالح تسبیحی طراح پوستر و بروشور و محمد آذربرزین روابط عمومی اشاره کرد.

نمایش کمدی "پزشک نازنین" بر اساس داستان های کوتاه چخوف نوشته و بازنویسی شده است و در 4 تک پرده اجرا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر فعالیت های هنری خانه هنرمندان ایران می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه به نشنانی اینترنتی www.iranartists.org مراجعه کنند.

 

کد خبر 203108

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز