دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیمین غانم که غالبا کنسرت‌هایش با اقبال عمومی بانوان روبرو می‌شود در روزهای 9 تا 11 اسفند با هفت قطعه تازه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

سیمین غانم  همچنین قطعات خاطره برانگیزی چون «مرد من»، «گل گلدون»، «آسمون آبی» و «پرنده» را هم اجرا می‌کند. در این کنسرت سیمین غانم هفت قطعه جدید با شعرهایی از سعدی، حافظ و ملک الشعرای بهار را برای مخاطبانش می‌خواند.

«مرد من»، «گل گلدون»، «آسمون آبی»، «پرنده» و ... از جمله آثار قدیمی و خاطره انگیز سیمین غانم است که مانند کنسرت‌های قبلی این خواننده، در این اجرا هم ارائه خواهد شد.

«گلبن عشق»، «پری رو»، «اسرار الهی»، «ساز و نقاره»، «یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت»، «آمد نوبهار» و «می دانه یاری دگوده بود» (قبای گالشی)، نام هفت قطه جدید سیمین غانم هستند که در کنسرت یاد شده برای مخاطبانش به اجرا می‌گذارد.

نازی بخشایش، آزاده شمس، سارا احمدی و آرمینا جعفری نوازندگانی هستند که به ترتیب با پیانو، ویولن، دف و درام، سیمین غانم را در این کنسرت همراهی می‌کنند. این کنسرت از سوی بنیاد خیریه فیروزنیا و از نهم اسفند ماه به مدت سه روز از ساعت 15 در تالار وحدت ویژه بانوان برگزار می‌شود.

کد خبر 203079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز