پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم استقلال پس از سه ساعت دوری از صدر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی در برابر صنعت نفت آبادان دوباره بر بالای جدول تکیه زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید. در ابتدای این دیدار بازیکنان نفت به علت استرس بالا دچار اشتباهات فردی زیادی شدند که آرام آرام توانستند بر این مسئله غلبه کنند.

در حالی که این دیدار به صورت برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد در دقیقه 35 فرزاد حاتمی در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن نفت آبادان کوبید که علیرضا فغانی داور این دیدار تصمیم به اخراج حاتمی در این صحنه گرفت.

در ادامه در دقیقه 41 آرش برهانی فرصت خوبی را در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود از دست داد و ضربه این بازیکن به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم با حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال، اولین فرصت این دیدار را خسرو حیدری برای او در دقیقه 63 مهیا کرد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم نفت آبادان به خوبی مهار کرد.

در ادامه باز هم فرهاد مجیدی خطرساز شد و در دقیقه 65 این دیدار یک گل برای استقلال به ثمر رساند که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد.

اما شاگردان فیروزی هم در این دیدار فرصت‌هایی داشتند و در دقیقه 74 روح‌الله عرب یک فرصت عالی را برای تیم نفت آبادان از دست داد. این مهاجم صنعت نفت در حالی که با مهدی رحمتی تک به تک بود و مدافعان ا ستقلال به امید آفساید به سمت او نرفتند، ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه توسط مهدی رحمتی به خوبی دفع شد.

یک دقیقه پس از این اتفاق در یک کرنر پژمان منتظری از پاس خوب فرهاد مجیدی استفاده کرد و اولین گل این دیدار را در دقیقه 75 به ثمر رساند. این مدافع استقلال یک دقیقه بعد فرصت زدن گل دوم را هم داشت که موقعیت تک به تک او به راحتی در آغوش دروازه‌بان نفت آبادان قرار گرفت .

در دقیقه 78 سیاوش اکبرپور با خطا بر روی بازیکن نفت آبادان یک ضربه آزاد به تیم نفت داد که همین ضربه توسط سجاد مشکل‌پور در یک شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل تساوی تبدیل شد.

در دقیقه 85 این دیدار فرهاد مجیدی از یک سانتر خوب مجتبی جباری نتوانست استفاده کند و در حالی که دروازه نفت آبادان خالی بود، ضربه‌اش به کنار دروازه رفت.

در ادامه این دیدار گل برتری استقلال فرهاد مجیدی در دقیقه 78 باز هم از یک ارسال بی‌نقص از سوی مجتبی جباری به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه 2 بر یک مهمانش نفت آبادان را مغلوب سازد.

کد خبر 202477
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز