مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

شرکت کرمان موتور

دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از:

  • ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات.
  • انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد.

این شرکت با توجه به حضور متخصصان با تجربه و اعتماد به توانائی خود در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو را به منظور گسترش فرهنگ صرفه جوئی در مصرف سوخت و حفظ محیط زیست که مطابق با بالاترین استانداردهای زیست محیطی طراحی و ساخته شده است موسوم به دوو ماتیز راه اندازی و این خودرو را که تمام مراحل تولیدات آن در داخل انجام می شود به بازار عرضه کرد.

مهمترین استراتژی شرکت، تولید خودروی جدیدی به نام لیفان بود که مدل لیفان ۵۲۰ آن با حجم موتور ۱.٦ لیتر و بصورت بنزین سوز در سال ۱۳۸۷ روانه بازار شد.

این خودرو دارای استاندارد آلایندگی EURO3 می باشد که مورد تائید اداره استاندارد و محیط زیست قرار گرفته است. در سال ۱۳۸۸ مدل جدیدتری از لیفان به نام لیفان ۵۲۰آی، روانه بازار شد و با استقبال بی نظیری روبرو شد.

شرکت در راستای جلب نظر مشتریان و گرفتن قسمت بیشتری از بازار خودرو و با توجه به استقبال بی نظیر مصرف کنندگان از خودرو لیفان ۵۲۰ و ۵۲۰آی، در اواخر سال ۱۳۸۹ محصول جدیدتری از این نوع خودرو به نام لیفان ٦۲۰ با حجم موتور ۱.٦ را تولید و وارد بازار کرد که از تکنولوژی روزتر و ادوات و وسایل جانبی و تزئینی بهتری بهره مند می باشد. و هم اکنون تولید این خودرو با حجم موتور ۱.۸ ادامه دارد.

آخرین و جدیدترین محصول شرکت کرمان موتور خودروی جدیدی به نام توجوی از شرکت جی ای سی می باشد که در اواخر سال ۱۳۹۰ رونمایی شد. این خودرو با حجم موتور ۱.۳ کاملا همگام با استانداردهای روز اروپایی می باشد و در سال ۲۰۰۹ موفق به دریافت جایزه بهترین خودرو کامپکت از مؤسسه J.D.Power شد.

مسئولین و دست اندرکاران این شرکت با اتکاء به خداوند سبحان و پشتوانه تجارب ارزشمند خود، توسعه و گسترش تولیدات، تنوع تولیدات همگام با تکنولوژی روز جهان و ایجاد زمینه های مناسب برای حضور در بازارهای جهان را مد نظر قرار داده و با الطاف الهی تا نیل به اهداف از پای ننشستند.

با توجه به توسعه تولید خودرو در شرکت کرمان موتور و بالا رفتن تعداد تولید انواع خودرو در آینده ای بسیار نزدیک، شرکت احتیاج به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش دارد که این نمایندگیها باید تمام وسایل و ابزار و تجهیزات مکانیزه روز دنیا را دارا باشند.

به همین دلیل، شرکت با توجه به حمایت مصرف کننده، قصد تجهیز و مکانیزه کردن تمام نمایندگیهای مجاز خود را دارد تا مشتریان در کمترین زمان ممکن از این خدمات بهره مند شوند. امید است در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت هرچه بیشتر این شرکت و افزایش تیراژ تولید محصولات و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان گرامی باشیم.

منبع: kermanmotor

کد خبر 202448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز