همشهری آنلاین: استقلال تهران در یک بازی حساب شده و حرفه‌ای توانست تیم پرتلاش فجر را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و نشان‌ داد که به شایستگی صدر نشین است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در حالی در حافظیه به مصاف فجر رفت که کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم بتواند به راحتی از سد بازیکنان زرد پوش شیرازی بگذرد.

شاگردان محمود یاوری، پیر مربیان کشور بازی را با طراوت و سبکبال آغاز کردند. آنان می‌دانستند که چه باید بکنند اما تجربه کافی و توان فیزیکی مناسب برای تحقق آن نداشتند در مقابل استقلال خونسرد و صبور پی‌گیر بازی بود.

فجری‌ها تا میانه نیمه اول پایاپای حریف میدان‌داری کردند تا اینکه در دقیقه 40 دورازه‌بان فجر بی‌جهت تن به خطای پنالتی داد که نکونام  آن را به گل تبدیل کرد.

فجری‌ها نیمه دوم را به امید جبران آغاز کردند اما در دقیقه 49 فرزاد حاتمی با یک چرخش در محوطه 18 قدم گل دوم را به ثمر رساند تا فجر‌ی‌ها تمرکز خود را از دست بدهند بعد از آن در دقیقه 64 حرکت زیبای جباری که در این بازی تمامی نداشت باعث شد اکبرپور گل سوم را به نام خود ثبت کند. 6 دقیقه بعد حاتمی گل چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند و در وقت‌های تلف شده بازی نیز آرش برهانی بازیکن تعویضی استقلال گل پنجم تیم‌اش را به ثمر رساند.

استقلال تا قبل از این دیدار 49 امتیاز داشت و سپاسی نیز 33 امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی 52 امتیازی شده و با تفاضل 20+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

کد خبر 201490
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز