همشهری آنلاین: سارق مسلحی که متهم است در جریان حمله به دختران، دو نفر را به قتل رسانده و ۹ دختر را به ضرب چاقو مجروح کرده است 25 بهمن در ملأ عام اعدام می‌شود.

دار

فارس نوشت: اولین قربانی این حادثه دختر 21 ساله‌ای به نام ندا بود که شامگاه 30 آبان‌ماه سال 84 مقابل خانه‌شان در اتوبان بابایی هدف ضربات مرگبار چاقوی علی قرار گرفت.

طعمه بعدی پسر شکارچی زن جوانی بود که اواخر سال 84 در شرق تهران هدف ضربات چاقوی او قرار گرفت که او از پرتگاه مرگ جان سالم به در برد.

با مشخصاتی که زن جوان از ضارب داد، این فرضیه به اثبات رسید که عامل این جنایت‌های سریالی سارق جوانی است که طعمه‌های خود را از بین دختران جوان در شرق تهران انتخاب می‌کند.

کارآگاهان با چندین اکیپ، تجسس خود را برای شناسایی و دستگیری جنایتکار سریالی ادامه دادند و در نهایت 16 خردادماه سال 85 مأموران پلیس از زخمی شدن دختر جوانی در شرق تهران از سوی شکارچی دختران با خبر شدند.

متهم در نهمین و آخرین جنایت خود، پس از زخمی کردن دختر جوان، تلفن همراه وی را سرقت کرده بود، ماموران پلیس زمانی که پی بردند دزد جنایتکار با شماره یکی از دوستان آخرین طعمه‌اش تماس گرفته و قصد دارد با وی طرح دوستی بریزد، دختر را تحت آموزش‌های خاص پلیسی قرار دادند و سرانجام متهم خطرناک دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل دو دختر جوان و زخمی کردن پنج دختر دیگر اعتراف کرد.

حکم قصاص متهم بعد از تأیید در شعبه 42 دیوان عالی کشور برای سیر مقدمات اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی فرستاده شد و اکنون پس از انجام مراحل قانونی، شکارچی دختران صبح فردا در ملأعام به دار مجازات آویخته می‌شود.

کد خبر 201238
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز