همشهری آنلاین: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به برخی انتقادات، گفت: تدوین لایحه اصلاح قانون کار با توجه به تمام نظرات جامعه کارگران و کارفرمایان صورت گرفته است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسدالله عباسی روز سه شنبه درباره لایحه اصلاح قانون کار و انتقاد برخی ها در این باره اظهار داشت: اگر انتقاداتی در این زمینه مطرح می شود، شاید نظرات سلیقه ای برخی از کارگران باشد.

وی گفت: در هنگام تدوین این لایحه نشست‌های سه جانبه‌ای با حضور نمایندگان جامعه کارگران و کارفرمایان برگزار شد و با نظر کارشناسی همه گروه ها این لایحه تدوین شده است.

وی افزود: بر روی لایحه اصلاح قانون کار بسیار دقیق کار شده است و با برگزاری نشست‌های متعدد با حضور کارگران و کارفرمایان و با نظر تمام این گروه ها لایحه تدوین و به مجلس ارسال شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته به طور طبیعی این اتفاق نخواهد افتاد که نظرات همه صد در صد لحاظ شود، ولی به هر حال آن چیزی که بر اساس منطق و قانون است، این لایحه شامل حال همه می شود و فراگیر است.

وی تصریح کرد: البته این لایحه در مجلس هم با نظرات کارشناسی و کمیسیون های مشترکی که تشکیل خواهد شد، بررسی می شود و امیدواریم در نهایت آن چیزی که اتفاق خواهد افتاد به نفع جامعه کارگران و کارفرمایان باشد و ما هم نظرمان همین است و هیچ گاه شخصاً تصمیم نگرفته ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: روی لایحه اصلاح قانون کار بسیار دقیق کار شده است و امید داریم با تصویب در مجلس بتوانیم آن را هر چه سریع تر ابلاغ کنیم.

کد خبر 201213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز